loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 60 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (2)

رئال مادريد در هفته‌ ششم رقابت‌هاي ليگا در حالي برابر الچه به پيروزي دو بر يک دست يافت که داور در دقايق پاياني ضربه پنالتي مشکوکي را براي کهکشاني‌ها گرفت.

اعلام اين ضربه پنالتي مشکوک واکنش هاي زيادي در رسانه‌هاي اسپانيايي داشت. بسياري از هواداران الچه داور مسابقه را متهم به تباني کردند و از فدراسيون فوتبال اسپانيا خواستار محروميت او شدند.

متن کامل خبر در ادامه مطلب...

هتریک بازدید : 30 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

گزارش ها حاکی از آن است که خوزه کایخون می تواند خیلی زود و تا هفته بعد رئال مادرید را ترک کند؛ چرا که 3 پیشنهاد قابل قبول روی میز وجود دارد.


هتریک بازدید : 40 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

هافبک هجومی شالکه مورد علاقه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارد و باشگاه شالکه اگر پول کافی‌ برای وی پرداخت شود، راه خروج او از باشگاه را نمی بندد.

هتریک بازدید : 35 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

سران باشگاه تاتنهام در یک قدمی به خدمت گرفتن داوید ویا گلزن اسپانیایی بارسلونا هستند و پاسخ مثبت داوید ویا را گرفته اند و حالا مذاکراتشان با سران بارسا را آغاز کرده اند.

عکس داوید ویا
هتریک بازدید : 33 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

تیاگو آلکانتارا، ستاره جوان بارسا، قصد دارد به مدیران این باشگاه اعلام کند که می خواهد این باشگاه را به مقصد منچستریونایتد ترک کند.

عکس تیاگو آلکانتارا
هتریک بازدید : 29 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

عکس گرث بیل

بعد از گمانه زنی های بسیار، سرانجام باشگاه رئال مادرید مذاکرات برای به خدمت گرفتن گرت بیل، ستاره ولزی تاتنهام را آغاز کرد.

هتریک بازدید : 42 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

بنا بر گزارش ها باشگاه بارسلونا در تلاش است که هر طوری شده تیاگو را متقاعد کند که در نیوکمپ بماند.

هتریک بازدید : 30 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

کاکا 

ریکاردو کاکا، هافبک برزیلی تیم رئال مادرید به باشگاه خود اعلام کرده که تنها در صورتی از این باشگاه جدا می شود که او را به عنوان یک بازیکن آزاد اعلام کنند.

هتریک بازدید : 33 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

پیشنهاد مبادله کاکا - ال شعراوی؟

بنا به گزارش ها میلان و رئال مادرید به دنبال بررسی احتمال معاوضه استفان ال شعراوی و ریکاردو کاکا در نقل وانتقالات تابستانی هستند.

هتریک بازدید : 30 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

بارسا پیشنهاد اتلتیکو برای تیو را رد کرد

روزنامه کاتالانی اسپورت گزارش داده که اتلتیکو خواهان جذب این بازیکن 21 سال شده بود اما تیتو ویلانووا اجازه این انتقال را نداد.

روخی بلانکوس حتی پیشنهاد یک قرار داد قرضی به مدت یک سال و قابل تمدید را به سران بارسا دادند اما بلاوگرانا بعد از بررسی پیشنهاد آنها به این نتیجه رسیدند که این بازیکن تیم زیر 21 سال اسپانیا برای فصل بعد می تواند برای آنها مفید باشد و پیشنهاد آنها را رد کردند.

تیو آمار گلزنی خود را در فصل گذشته بهبود بخشید. او توانست در 22 مسابقه که به میدان رفت 7 گل به ثمر رساند.

منبع: طرفداری

هتریک بازدید : 32 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

باشگاه بارسلونا به تیاگو آلکانتارا اطمینان داده که آماده اند تا قرارداد این بازیکن را با شرایط بهتر تمدید کنند و به این ترتیب، انتقال این ستاره اسپانیایی به الدترافورد در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

 

آماده باش یونایتد برای جذب تیاگو آلکانتارا

مازینیو، ملی پوش سابق برزیلی و پدر تیاگو، روز جمعه با ساندرو روسل دیدار کرد و در مورد شرایط تمدید قرارداد این بازیکن با هم صحبت کردند. اکنون با توجه به یک پیشنهاد قابل توجه از بارسا، احتمال اینکه او در نوکمپ بماند، خیلی زیاد است.

این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد با توجه اینکه تیاگو نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی بارسا پیدا کند و نارضایتی او از شرایطش در این باشگاه، یونایتدها آماده اند تا با پرداخت ۱۸ میلیون یورو، این بازیکن جوان را به خدمت بگیرند.

او نگران بود که کم بازی کردن در ترکیب بارسا، حضورش در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ در ترکیب تیم دل بوسکه را به تاخیر بیندازد. البته او هیچ گاه اعلام نکرد که قصد دارد بارسا را ترک کند اما گفته بود که بعد از رقابت های قهرمانی زیر ۲۱ ساله اروپا در مورد آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد.

منبع: گل

هتریک بازدید : 30 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

آخرین اخبار و شایعات نقل وانتقالات فوتبال اروپا(یک شنبه 23 ژوئن)

نگاهی به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

 

دورتموند علاقه مند به جذب لوکاس پودولسکی: دورتموندی ها برای جذب مهاجم آرسنال، لوکاس پودولسکی، در این تابستان ابراز علاقه کردند؛ هرچند که پیشنهاد  11.5 میلیون یورویی اولیه آن ها توسط آرسنال رد شد.

منبع:The Sun

یوونتوس به دنبال یووتیچ و توز: یوونتوس برای تقویت خط حمله خود برای فصل دیگر به کارلوس توز و استوان یووتیچ چشم دوخته است.

منبع:tuttosport

 

پیشنهاد 20میلیون پوندی آرسنال برای وین رونی: آرسنال آماده است تا برای جذب وین رونی، مهاجم منچستر یونایتد، پیشنهاد 20 میلیون پوندی خود را به این باشگاه ارائه دهد.

منبع:Mail on Sunday

 

آرسنال پاپادوپولوس را می خواهد: آرسنال به دنبال مدافع شالکه، کایراکاس پاپادوپولوس است. این ملی پوش یونانی ممکن است آلمان را با مبلغ 15 میلیون یورو به مقصد دیگری ترک کند.

منبع: Sunday Mirror

 

تیاگو به منچستر نزدیک تر شد: پس از این که باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مشخص نیست که به تیاگو به اندازه کافی بازی برسد، این بازیکن بیش از پیش به منچستر نزدیک شد.

منبع:Mail on Sunday

 

ونگر قرارداد جدیدی با آرسنال امصا خواهد کرد: باشگاه آرسنال آماده است که قرارداد تازه ای با آرسن ونگر به امضا برساند.لازم به ذکر است که پاریس سن ژرمن نیز به دنبال جذب این سرمربی بزرگ بود.

منبع: Sunday mirror

 

ناپولی خواهان اِن کولو و کایخون: رافائل بنیتز ان کولو، مدافع مارسی و خوزه کایخون، هافبک تهاجمی رئال مادرید را برای تقویت تیمش در فصل آینده می خواهد.

منبع:Corriere dello Sport

 

سانوگو به آرسنال پیوست: باشگاه آرسنال، یحیی سانوگو مهاجم تیم اوسر را به خدمت گرفت. این مهاجم 20 ساله قراردادی 4ساله را با توپچی ها به امضا رساند.

منبع: The Sun

 

فن گینکل به چلسی خواهد پیوست: مارکو فن گینکل، ستاره جوان باشگاه ویتسه هلند آماده است تا با وجود علاقه منچستر یونایتد به وی، با نادیده گرفتن آن ها به چلسی بپیوندد.

منبع: Mail on Sunday

 

آغاز مذاکرات رم با سزار: باشگاه رم مذاکراتش را با دروازه بان کویینز پارک رنجرز، ژولیو سزار، آغاز کرده است.

منبع: Sunday Mirror

هتریک بازدید : 32 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

آینده رئال مادرید

با آمدن ایسکو رئال مادرید آنچلوتی کم کم شکل می گیرد. قیمت هافبک مالاگا به گفته مسولان رئال مادرید ٢٤ یورو به اضافه سه میلیون پاداش و به گفته مسولان مالاگا ٣٠ میلیون یورو است.

به گزارش مارکا، آمدن ایسکو میان هواداران رئال مادرید موجی از شادی را به وجود آورده است. رودی فرناندز بازیکن بسکتبال رئال مادرید در وبسایت توییتر نوشته است که دوست دارد پیراهن او را داشته باشد. ایسکو بازیکن جوانی است که به احتمال زیاد در ترکیب رئال مادرید برای سال‌ های متوالی‌ می‌‌درخشد. اطلاعیه رسمی‌ باشگاه مبنی بر عقد قرارداد با وی به احتمال زیاد تا هفته بعد حتمی خواهد شد.

آینده رئال مادرید همچنین به اضافه شدن خون جدید در رگ‌های باشگاه نیز نیاز دارد. ایسکو، ناچو، کارواخال، موراتا، کاسیمرو و خسه شش بازیکن جوانی هستند که همگی‌ متولد دهه ۹۰ هستند و در کودکی کارتون پوکیمون( کارتون ژاپنی که هم اکنون نیز هواداران زیادی دارد) را تماشا می‌‌کردند. این بازیکنان که سال تولدشان بین ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۳ است سال بعد به ترکیب اصلی‌ رئال مادرید خواهند رسید.

همچنین واران را نیز می‌‌توانیم به این لیست اضافه کنیم بازیکنی که متولد سال ۱۹۹۳ است که سال آینده قدم نهایی‌ خود را برای ثابت بودن در ترکیب رئال مادرید بر خواهد داشت. آنچلوتی باید هم به عنوان سرمربی و هم به عنوان آموزگار در کنار این جوانان باشد. او باید ترکیبی‌ بالغ را برای باشگاه دست چین کند. او سابقه این کار را دارد و می‌‌تواند به بهترین شکل ممکن این فضا را در ایجاد کند. آنچلوتی با اینکه هنوز رسما سرمربی باشگاه نشده اما خود را برای آماده‌سازی باشگاه آماده کرده است. PSG دوشنبه رسما خروج آنچلوتی را از پاریس اعلام خواهد کرد.

 

منبع: طرفداری 

 


 
هتریک بازدید : 31 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

بارسا شرایط سیلوا و لوئیز را زیر نظر دارد

 نمایندگان بارسا در برزیل حضور دارند تا از نزدیک شرایط تیاگو سیلوا و داوید لوئیز مدافعان مرکزی تیم ملی برزیل را زیر نظر گیرند.

 

به گزارش موندو دیپورتیوو، بلاوگرانا قصد دارد حداقل یکی از مدافعان مرکزی تیم ملی برزیل را در این تابستان به خدمت بگیرد. از این رو نمایندگان این باشگاه در برزیل حضور پیدا کردند تا از نزدیک شاهد عملکرد این دو مدافع مستحکم باشند.


پیش از این سران بارسا زمانی که سیلوا در میلان بود نیز برای آوردن او به کمپ نو تلاش کرده بودند که موفق نشدند و در آخر سیلوا سر از پاریس سنت ژرمن درآورد. اما داوید لوئیز اخیرا در لیست تیتو ویلانووا قرار گرفته است.

بارسا با پرداخت 25 میلیون یورو می تواند لوئیز را به کمپ نو ببرد اما پاریس سنت ژرمن برای تیاگو سیلوا حداقل 40 میلیون یورو می خواهد.

در فصل گذشته خط دفاعی بارسا با مصدومیت هایی که برای آدریانو، پویول و پیکه بوجود آمد، نمایش بسیار شکننده ای داشت. از همین رو سران بارسا برای تقویت خط دفاع تیم خود در تابستان دست به کار شده اند.

منبع: طرفداری

هتریک بازدید : 44 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

مدیربرنامه های داوید ویا در صحبت هایی اعلام کرده که آنها از پروژه باشگاه فیورنتنیا اطلاعاتی کسب کرده اند و این گزینه را مدنظر دارند

«داوید ویا در فیورنتنیا؟ پروژه جذابی است» این جمله ای بود که ویکتور اونیاته، مدیربرنامه های داوید ویا در گفت و گو با تودومرکادو وب برزبان آورد.

او در پاسخ به سوالی درمورد احتمال انتقال ویا به فیورنتینا گفت:«اگر بخواهم بگویم که درخواستی رسمی از فیورنتینا دریافت کرده ایم، زیاده گویی کرده ام ولی ما از پروژه ای که سران این باشگاه در ذهن دارند مطلعیم. داوید تمرکزش را برروی جام کنفدراسیون‌ها قرار داده. ترک کردن تیمی مثل بارسلونا ساده نیست و به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. یکی از این فاکتورها جام جهانی سال ۲۰۱۴ است. کاملا روشن است که او می خواهد به عنوان شخصیت نقش اول تیم ملی به برزیل برود. در صورت جدایی از بارسلونا ما به دنبال یک پروژه مهم خواهیم بود که به داوید اجازه دهد تا در سطح بالایی فوتبالش را دنبال کند.»

مدیربرنامه های ویا ادامه داد:« ایتالیا یا انگلیس؟ فرق زیادی وجود ندارد؛ مهم این است که پروژه پیشنهادی پروژه سطح بالایی باشد.»

منبع: گل

هتریک بازدید : 26 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

کریستانو رونالدو، ستاره تیم فوتبال رئال مادرید با بیان اینکه هنوز هیچ قرارداد جدیدی با این تیم امضا نکرده است، تردیدها را درباره حضور خود در اسپانیا در آینده دوچندان کرد.

 


رونالدو در صفحه خود در توییتر اعلام کرد: « همه گزارش‌ها درباره تمدید قراردادم با رئال کذب است.»
مهلت قرارداد فعلی این مهاجم پرتغالی تا سال ۲۰۱۵ است.گزارش‌ها حاکی از احتمال پیوستن رونالدو به باشگاه های فرانسوی چون پاری سن ژرمن و موناکو است که پیشنهادهای کلانی برای خرید بازیکن می دهند.حتی گفته می شود منچستریونایتد - باشگاهی که رونالدو چهار سال پیش در آن توپ می زد- از خریداران احتمالی این بازیکن است.
فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال دو هفته پیش گزارش‌ها را درباره مخالفت رونالدو با امضای قرارداد جدید با این تیم رد کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، پرس در گفتگو با رسانه های اسپانیا گفت : « این اطلاعات غلط است. من نمی خواهم وارد جزئیات شوم اما فقط می توانم بگویم که مسئله تمدید قرارداد کریستانو منتفی نیست. »

هتریک بازدید : 27 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

آندرس اینیستا، ستاره خط میانی بارسا، از اینکه فصل آینده در کنار نیمار، ستاره جوان فوتبال برزیلی بازی خواهد کرد، خوشحال است.

 

عکس آندرس  اینیستا

این ملی پوش اسپانیایی از نمایش هایی که نیمار تاکنون داشته، خوشحال است و مطمئن است که او و مسی می توانند در کنار هم نمایش های خوبی داشته باشند.

او به خبرنگاران گفت:" نیمار یک استعداد خالص است و تکنیک فوق العاده ای دارد. او خریدی بسیار عالی است. او بسیار جوان است. ما تلاش می کنیم تا او خیلی زود در تیم جا بیفتد. فکر نمی کنم موضوع پیچیده ای بین نیمار و مسی وجود داشته باشد."

بارسا علی رغم قهرمانی در لالیگا با ۱۰۰ امتیاز، نتوانست در چمپیونزلیگ و کوپا دل ری به توفیقی دست یابد. با این وجود، اینیستا معتقد است که تیمش فصل موفقی را پشت سر گذاشت.

" وقتی قهرمان می شوید، نمی توان گفت فصل متوسط یا بدی داشتید. ما شرایط پیچیده ای داشتیم و مسائل احساسی اهمیت بیشتری داشت.

درست است که ما در نیمه نهایی چمپیونزلیگ شکست خوردیم اما باید یاد بگیریم که در چه مواردی باید بهتر شویم.

تیم اعتماد به نفس و اعتبار بیشتری به دست آورد. تیم بزرگی مانند رئال در تعقیب ما بود اما ما هیچ شانسی به آنها ندادیم. ما ۱۰۰ امتیاز به دست آوردیم؛ رکوردی که اگر جاه طلبی مان را از دست می دادیم، نمی توانستیم به آن برسیم.

تنها هدف من به عنوان یک بازیکن، بهتر شدن است. فکر می کنم به این هدف رسیده ام. احساس خیلی خوبی دارم و می توانم بیش از پیش به تیم کمک کنم."

او همچنین در مورد تاثیر غیبت تیتو ویلانووا در چند هفته از رقابت های فصل اخیر گفت:" بیماری تیتو خیلی سخت بود. من یکی از بازیکنانی هستم که معتقدم سرمربی، لیدر تیم است. واضح است که سلامت مربی در اولویت قرار دارد.

امیدوارم این اتفاق در فصل آینده دیگر رخ ندهد و بتوانیم در شرایط عادی کارمان را دنبال کنیم."

منبع: گل

درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 1,146
  • بازدید کلی : 83,192