loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 35 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

              paul+pogba-600x308.jpg

هافبک های لیگ ایتالیا بیش ترین درآمد را نسبت به بازیکنان دیگر دارند، این در حالی است که پدیده ی فرانسوی یوونتوس پل پوگبا دستمزد بسیار کمی دارد.

با توجه به ارقام و آمار منتشر شده روز دوشنبه، دانیله ده روسی بالاترین دستمزد را دربین بازیکنان سری آ در اختیار دارد.

متن کامل خبر در ادامه مطلب...

هتریک بازدید : 46 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

        قرعه‌کشی سری‌آ فردا انجام خواهد شد

مراسم قرعه کشی رقابت‌های فصل 14- 2013 سری‌آ، فردا ساعت 17:00 در فدراسیون فوتبال ایتالیا به انجام خواهد رسید و این قرعه‌کشی باید در چهارچوب مجموعه ای از احتمالات زیر صورت پذیرد.

هتریک بازدید : 38 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

 آئورلیو د لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی روی موقعیت انعطاف ناپذیر خود نسبت به فروش ستاره تیمش، ادینسون کاوانی تأکید کرد.

هتریک بازدید : 28 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

چند منبع خبری ایتالیایی از توافق بین دو باشگاه یوونتوس و منچسترسیتی برای انتقال کارلوس توز به تورین با رقم 10 میلیون پوند خبر می دهند.

هتریک بازدید : 33 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

پیشنهاد مبادله کاکا - ال شعراوی؟

بنا به گزارش ها میلان و رئال مادرید به دنبال بررسی احتمال معاوضه استفان ال شعراوی و ریکاردو کاکا در نقل وانتقالات تابستانی هستند.

هتریک بازدید : 31 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

مالک باشگاه میلان به تحمل هفت سال زندان محکوم شد

دادگاهی تشکیل شده از چند قاضی مالک باشگاه میلان را به دلیل برقراری رابطه جنسی با دختری 17 ساله و همچنین سوء استفاده از قدرت به تحمل هفت سال زندان محکوم کرد.

هتریک بازدید : 30 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

آخرین اخبار و شایعات نقل وانتقالات فوتبال اروپا(یک شنبه 23 ژوئن)

نگاهی به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

 

دورتموند علاقه مند به جذب لوکاس پودولسکی: دورتموندی ها برای جذب مهاجم آرسنال، لوکاس پودولسکی، در این تابستان ابراز علاقه کردند؛ هرچند که پیشنهاد  11.5 میلیون یورویی اولیه آن ها توسط آرسنال رد شد.

منبع:The Sun

یوونتوس به دنبال یووتیچ و توز: یوونتوس برای تقویت خط حمله خود برای فصل دیگر به کارلوس توز و استوان یووتیچ چشم دوخته است.

منبع:tuttosport

 

پیشنهاد 20میلیون پوندی آرسنال برای وین رونی: آرسنال آماده است تا برای جذب وین رونی، مهاجم منچستر یونایتد، پیشنهاد 20 میلیون پوندی خود را به این باشگاه ارائه دهد.

منبع:Mail on Sunday

 

آرسنال پاپادوپولوس را می خواهد: آرسنال به دنبال مدافع شالکه، کایراکاس پاپادوپولوس است. این ملی پوش یونانی ممکن است آلمان را با مبلغ 15 میلیون یورو به مقصد دیگری ترک کند.

منبع: Sunday Mirror

 

تیاگو به منچستر نزدیک تر شد: پس از این که باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مشخص نیست که به تیاگو به اندازه کافی بازی برسد، این بازیکن بیش از پیش به منچستر نزدیک شد.

منبع:Mail on Sunday

 

ونگر قرارداد جدیدی با آرسنال امصا خواهد کرد: باشگاه آرسنال آماده است که قرارداد تازه ای با آرسن ونگر به امضا برساند.لازم به ذکر است که پاریس سن ژرمن نیز به دنبال جذب این سرمربی بزرگ بود.

منبع: Sunday mirror

 

ناپولی خواهان اِن کولو و کایخون: رافائل بنیتز ان کولو، مدافع مارسی و خوزه کایخون، هافبک تهاجمی رئال مادرید را برای تقویت تیمش در فصل آینده می خواهد.

منبع:Corriere dello Sport

 

سانوگو به آرسنال پیوست: باشگاه آرسنال، یحیی سانوگو مهاجم تیم اوسر را به خدمت گرفت. این مهاجم 20 ساله قراردادی 4ساله را با توپچی ها به امضا رساند.

منبع: The Sun

 

فن گینکل به چلسی خواهد پیوست: مارکو فن گینکل، ستاره جوان باشگاه ویتسه هلند آماده است تا با وجود علاقه منچستر یونایتد به وی، با نادیده گرفتن آن ها به چلسی بپیوندد.

منبع: Mail on Sunday

 

آغاز مذاکرات رم با سزار: باشگاه رم مذاکراتش را با دروازه بان کویینز پارک رنجرز، ژولیو سزار، آغاز کرده است.

منبع: Sunday Mirror

هتریک بازدید : 30 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی می نویسد،15 بازیکن میلان با علامت سوالی پیرامون آینده ی خود در سن سیرو مواجه هستند.

به نقل از میلانیستا؛ میلان امسال به دنبال این است تا بازیکنان اضافی خود را بفروشد، بعد اقدام به خرید بازیکن جدید بکند. روسونری 33 بازیکن در لیست خود درارد، که شامل کسانی که دوره ی قرضی آن ها به اتمام رسیده هم می باشد.

در این لیست 33 نفره 15 بازیکن حضور دارند که آینده ی آن ها مشخص نیست. و میلان می تواند با تعیین تکلیف آن ها انقلابی اساسی در تیم خود ایجاد کند.

ماسیمیو آمبروزینی، ماریو یپس و بوبان کرکیچ که دو مورد اول با اتمام قراردادشان به سمت درب های خروج هدایت شده اند. کرکیچ هم  دوره ی قرضی اش به اتمام رسیده و باید به بارسلونا بازگردد. سه نام دیگر وجود دارد که در لیست فروش میلان قراردارند: اوربی امانوئلسون، باکایه ترائوره و تایه‌وو؛

امانوئلسون و تایه‌وو به طور قرضی برای فولام و دیناموکیف اکراین بازی می کردند. در حالی که باکایه ترائوره در میلان حضور داشت و نتوانست خود را به مربیان اثبات کند.

متیو فلامینی و آنتونیو نوچرینو هم از دیگران افرادی هستند که به درب های خروج نزدیک اند. فلامینی که قراردادش روبه پایان است و مذاکره ای بر سر تمدید قرارداد با او انجام نگرفته ، نوچرینو هم با توجه به عملکرد ضعیفش و از دست دادن جایگاهش در تیم خواهان پیوستن به تیم دیگری است. لوکا آنتونینی هم به نظر می رسد فصل آخر حضورش در میلان بوده و او نیز به فروش می رسد.

منبع: طرفداری

درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 1,129
  • بازدید کلی : 83,175