loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 32 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

به نظر می رسد بعد از کارلوس توز، آلکسی کولاروف دومین هدف تابستانی یوونتوس از باشگاه منچستر سیتی باشد.

به گزارش سایت Manchester Evening News، مدافع چپ آبی های منچستر فصل گذشته به عنوان ذخیره گایل کلیشی کمتر به عنوان بازیکن ثابت مورد استفاده قرار می گرفت و به نظر نمی رسد با تغییر سرمربی موقعیت او در باشگاه تغییر کند.

در این بین یوونتوس برای تقویت سمت چپ خود کولاروف صرب را در لیست خریدهای تابستانی باشگاه قرار داده است و گفته می شود هدف اصلی بیانکونری انتقال قرضی او به تورین خواهد بود.

کولاروف درباره آینده اش در سیتی می گوید: "من با مدیربرنامه هایم در تماسم و در صورت بروز اتفاقی مطمئنا در جریان قرار خواهم گرفت.

"از حضور در سیتی راضی هستم، اما همانطور که به سرمربی قبلی تیم، روبرتو منچینی نیز گفته بودم می خواهم به عنوان بازیکن ثابت بازی کنم."

کارلوس توز در حالی به یوونتوس پیوست که حاضر شد دستمزد دریافتی خود را کاهش دهد، اتفاقی که برای کولاروف هم می تواند رخ دهد.

مدافع چپ 27 ساله سیتی می گوید: "پول در زندگی ورزشی همه چیز نیست و من با کاهش دستمزدم مشکلی ندارم. موضوع خیلی ساده است، من تنها می خواهم ثابت بازی کنم.

"رفتن توز؟ سیتی با فروش کارلوس بازیکن بزرگی را از دست داده است."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 634
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 668
  • بازدید ماه : 864
  • بازدید سال : 1,910
  • بازدید کلی : 83,956