loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 41 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (1)
تا آغاز ليگ جزيره زمان زيادي باقي نمانده و بليچرريپورت در يك گزارش رسمي به رده بندي صد بازيكن برتر اين ليگ پرداخته است.
                
 
 
تا آغاز ليگ جزيره زمان زيادي باقي نمانده و بليچرريپورت در يك گزارش رسمي به رده بندي صد بازيكن برتر اين ليگ پرداخته است.  
 
 
 
رده بندی کامل در ادامه مطلب...
 
 
 
 
هتریک بازدید : 33 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

پس از اینکه سرمربی جدید تیم فوتبال منچستریونایتد برای جذب "لیتون باینس" ابراز تمایل کرد "پاتریس اورا" از جدایی احتمالی خود از جمع شیاطین سرخ خبر داد.


هتریک بازدید : 34 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

 روز چهارشنبه منچسترسیتی مهاجم آرژانتینی خود کارلوس توز را با قراردادی به ارزش ۱۰ میلیون پوند به یوونتوس ایتالیا فروخت. اکنون سیتی باید برای جایگزینی این بازیکن که در ۱۴۸ بازی ۷۳ گل برای این تیم به ثمر رسانده بود اقدام کند.

هتریک بازدید : 35 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

سران باشگاه تاتنهام در یک قدمی به خدمت گرفتن داوید ویا گلزن اسپانیایی بارسلونا هستند و پاسخ مثبت داوید ویا را گرفته اند و حالا مذاکراتشان با سران بارسا را آغاز کرده اند.

عکس داوید ویا
هتریک بازدید : 33 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

تیاگو آلکانتارا، ستاره جوان بارسا، قصد دارد به مدیران این باشگاه اعلام کند که می خواهد این باشگاه را به مقصد منچستریونایتد ترک کند.

عکس تیاگو آلکانتارا
هتریک بازدید : 29 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

عکس گرث بیل

بعد از گمانه زنی های بسیار، سرانجام باشگاه رئال مادرید مذاکرات برای به خدمت گرفتن گرت بیل، ستاره ولزی تاتنهام را آغاز کرد.

هتریک بازدید : 31 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

روزنامه انگلیسی که بار‌ها خبر‌های کذب مختلفی در مورد نقل و انتقالات اروپا منتشر کرده در تازه‌ترین ادعا خود گفته است که کریستیانو رونالدو در چند روز آینده با مسئولان منچستر یونایتد ملاقات خواهد داشت.

 

هتریک بازدید : 28 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

چند منبع خبری ایتالیایی از توافق بین دو باشگاه یوونتوس و منچسترسیتی برای انتقال کارلوس توز به تورین با رقم 10 میلیون پوند خبر می دهند.

هتریک بازدید : 32 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

باشگاه بارسلونا به تیاگو آلکانتارا اطمینان داده که آماده اند تا قرارداد این بازیکن را با شرایط بهتر تمدید کنند و به این ترتیب، انتقال این ستاره اسپانیایی به الدترافورد در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

 

آماده باش یونایتد برای جذب تیاگو آلکانتارا

مازینیو، ملی پوش سابق برزیلی و پدر تیاگو، روز جمعه با ساندرو روسل دیدار کرد و در مورد شرایط تمدید قرارداد این بازیکن با هم صحبت کردند. اکنون با توجه به یک پیشنهاد قابل توجه از بارسا، احتمال اینکه او در نوکمپ بماند، خیلی زیاد است.

این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد با توجه اینکه تیاگو نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی بارسا پیدا کند و نارضایتی او از شرایطش در این باشگاه، یونایتدها آماده اند تا با پرداخت ۱۸ میلیون یورو، این بازیکن جوان را به خدمت بگیرند.

او نگران بود که کم بازی کردن در ترکیب بارسا، حضورش در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ در ترکیب تیم دل بوسکه را به تاخیر بیندازد. البته او هیچ گاه اعلام نکرد که قصد دارد بارسا را ترک کند اما گفته بود که بعد از رقابت های قهرمانی زیر ۲۱ ساله اروپا در مورد آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد.

منبع: گل

هتریک بازدید : 30 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

آخرین اخبار و شایعات نقل وانتقالات فوتبال اروپا(یک شنبه 23 ژوئن)

نگاهی به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

 

دورتموند علاقه مند به جذب لوکاس پودولسکی: دورتموندی ها برای جذب مهاجم آرسنال، لوکاس پودولسکی، در این تابستان ابراز علاقه کردند؛ هرچند که پیشنهاد  11.5 میلیون یورویی اولیه آن ها توسط آرسنال رد شد.

منبع:The Sun

یوونتوس به دنبال یووتیچ و توز: یوونتوس برای تقویت خط حمله خود برای فصل دیگر به کارلوس توز و استوان یووتیچ چشم دوخته است.

منبع:tuttosport

 

پیشنهاد 20میلیون پوندی آرسنال برای وین رونی: آرسنال آماده است تا برای جذب وین رونی، مهاجم منچستر یونایتد، پیشنهاد 20 میلیون پوندی خود را به این باشگاه ارائه دهد.

منبع:Mail on Sunday

 

آرسنال پاپادوپولوس را می خواهد: آرسنال به دنبال مدافع شالکه، کایراکاس پاپادوپولوس است. این ملی پوش یونانی ممکن است آلمان را با مبلغ 15 میلیون یورو به مقصد دیگری ترک کند.

منبع: Sunday Mirror

 

تیاگو به منچستر نزدیک تر شد: پس از این که باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مشخص نیست که به تیاگو به اندازه کافی بازی برسد، این بازیکن بیش از پیش به منچستر نزدیک شد.

منبع:Mail on Sunday

 

ونگر قرارداد جدیدی با آرسنال امصا خواهد کرد: باشگاه آرسنال آماده است که قرارداد تازه ای با آرسن ونگر به امضا برساند.لازم به ذکر است که پاریس سن ژرمن نیز به دنبال جذب این سرمربی بزرگ بود.

منبع: Sunday mirror

 

ناپولی خواهان اِن کولو و کایخون: رافائل بنیتز ان کولو، مدافع مارسی و خوزه کایخون، هافبک تهاجمی رئال مادرید را برای تقویت تیمش در فصل آینده می خواهد.

منبع:Corriere dello Sport

 

سانوگو به آرسنال پیوست: باشگاه آرسنال، یحیی سانوگو مهاجم تیم اوسر را به خدمت گرفت. این مهاجم 20 ساله قراردادی 4ساله را با توپچی ها به امضا رساند.

منبع: The Sun

 

فن گینکل به چلسی خواهد پیوست: مارکو فن گینکل، ستاره جوان باشگاه ویتسه هلند آماده است تا با وجود علاقه منچستر یونایتد به وی، با نادیده گرفتن آن ها به چلسی بپیوندد.

منبع: Mail on Sunday

 

آغاز مذاکرات رم با سزار: باشگاه رم مذاکراتش را با دروازه بان کویینز پارک رنجرز، ژولیو سزار، آغاز کرده است.

منبع: Sunday Mirror

هتریک بازدید : 33 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

باشگاه لیورپول تایید کرد که لوئیس آلبرتو، مهاجم سویا، را به خدمت گرفته است.

عکس لوئیس آلبرتو

این بازیکن جوان که فصل گذشته را به طور قرضی برای تیم دوم بارسا بازی کرد، بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه لیورپول، قراردادی طولانی مدت با قرمزهای مرسی ساید امضا کرد.

آلبرتو بعد از کولو توره، مدافع منچسترسیتی و یاگو آسپاساس، بازیکن سلتاویگو، سومین خرید تابستانی لیورپول است.

انتظار می‌رود لیورپول در یک هفته آینده خرید سیمون مینوله، دروازه بان ساندرلند و هنریک میخیتاریان، بازیکن شاختار دونتسک را نیز نهایی کنند.

آلبرتو بعد از امضای قرارداد، به سایت اختصاصی باشگاه لیورپول گفت:" خیلی هیجان زده ام. تا به حال نین احساسی نداشتم اما خیلی خوشحالم. احساس می کنم خوشحال ترین مرد دنیا هستم.

به اینجا آمده ام تا از بودن در کنار هواداران لیورپول لذت ببرم. می دانم که هواداران به من کمک خواهند کرد تا هیچ وقت تنها نباشم (اشاره به ترانه معروف باشگاه لیورپول)

امیدارم بتوانیم به کمک هم، لیورپول را بار دیگر به یکی از بهترین باشگاههای دنیا تبدیل کنیم."

درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 1,076
  • بازدید کلی : 83,122