loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 38 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

 آئورلیو د لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی روی موقعیت انعطاف ناپذیر خود نسبت به فروش ستاره تیمش، ادینسون کاوانی تأکید کرد.

بعد از گفتن اینکه کاوانی باید تکلیف آینده اش را قبل از 20 جولای مشخص کند، که البته ال ماتادور هم چندان از این حرف خوشش نیامد، او اکنون در کنفرانس خبری اش گفته است که حرفی برای گفتن با این مهاجم ندارد و حرف اول و آخرش این است که با هیچ پیشنهادی پایین تر از 63 میلیون یورو او را نخواهد فروخت!

د لورنتیس در کنفرانس خبری خود، پاسخ صحبتهای چهارشنبه شب کاوانی بعد از شکست تیم ملی اروگوئه مقابل برزیل را داد: "برای من ضروری نیست که شخصاً با ادینسون صحبت کنم."

این مهاجم گفته بود: "من عاشق ناپل هستم؛ اینجا شهر من است و در قلب من جا باز کرده است، اما از وقتی که در برزیل بوده ام، شایعات نادرستی شنیده ام و چیزهایی در مورد من گفته شده است. به همین دلیل می خواهم هرچه زودتر با رئیس د لورنتیس صحبت کنم. ما باید این مسئله را بین خودمان حل کنیم. به زودی مثل یک مرد و رو در رو با او صحبت خواهم کرد."

د لورنتیس ادامه داد: "در قرارداد او یک رقم برای بند جدایی وجود دارد. او تنها در صورتی می تواند جدا شود که باشگاهی 63 میلیون یورو روی میز بگذارد؛ آن موقع ما دیگر نمی توانیم بیش از این جلوی او را بگیریم.

اگر پیشنهاد خوبی برسد، چه بهتر، اما اگر نرسد کاوانی در ایتالیا خواهد ماند و بنیتز هم مانند هرکس دیگر در ناپولی، از این موضوع خوشحال خواهد شد."

کاوانی، رئال مادرید، چلسی و منچستر سیتی را خواهان خود می بیند، اما رسانه های انگلیسی بر این باورند که اخیراً رئال مادرید به دلیل قیمت بالای این مهاجم از خرید او منصرف شده است و آنها اکنون در حال بررسی پیشنهادی برای جذب لوئیس سوارز هستند.

د لورنتیس ادعا می کند که هیچکس با او برای دادن پیشنهاد برای کاوانی تماس نگرفته است؛ اما اعتراف کرد که دیداری با مسئولان منچسترسیتی داشته است، اما اعلام کرد که آنها توانایی مالی برای نهایی کردن قرارداد را نداشتند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1,365
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,399
  • بازدید ماه : 1,595
  • بازدید سال : 2,641
  • بازدید کلی : 84,687