loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 31 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

رحمان احمدی ، دروازه بان تیم ملی ، بعد از سه کلین شیت حالا آنقدر اعتماد به نفس دارد که در هر مصاحبه به منتقدانش یادآوری کند که اشتباه می کرده اند

 

او که تعریف احمدرضاعابدزاده را هم پشت سر خود دارد ، در مصاحبه ای باز از خود دفاع کرد.

آقای احمدی ، حالا همه شما را تحسین می کنند.

خب طبیعی است . وقتی تیم برنده می شود و به جام جهانی صعود می‌کند همه چیز حل است و کوچکترین مشکلی نیست .

در بازی کره جنوبی سیو فوق العاده ای داشتی.

در آن صحنه ، با حرکتی که کردم از تیر یک به تیر دو رسیدم و پژمان هم توپ برگشتی را دفع کرد و خداراشکر که دروازه باز نشد .

شما از گزارشگری اسم برده بودید که از شما انتقاد کرده بود.

آقای مزدک میرزایی در بازی پرسپولیس – پیکان گفت هر دو تیم گلر خارجی دارند و این خوب نیست ،چراکه ما مشکل دروازه بانی داریم و در همین بازی کویت روی اشتباه گلر گل خوردیم . ایشان حالا بیایند بگویند که من در آن بازی کجا اشتباه کردم؟ این حرف‌ها خیلی تاثیر می گذارد روی روحیه آدم . البته رسانه‌ها خیلی علیه من نوشتند ولی همه این‌ها برای من انگیزه شد و من در سه بازی گلی نخوردم.

در این مدت چه طور تمرین کردی؟

ما ۳ گلر بودیم و دراین اردوی ۳۵ روزه رفاقت خوبی داشتیم با هم ، فرقی هم نمی کرد کی بازی کند . از سوشا و علیرضا متشکرم که همیشه به من روحیه دادند و از گرم کردن تا آخر بازی پشتم بودند و البته خداراشکر که ۳ بازی خوب انجام دادم .ضمن اینکه این تلاش کل مجموعه بود که سه بازی دروزه ما بسته ماند .

نطرت درباره تمدید قرارداد با کی روش چیست؟

تکلیف کادر فنی باید هرچه سریع تر مشخص بشود . دیروز آقای رئیس جمهور هم تاکید داشتند که با همین کادر کار ادامه پیدا کند و ما آماده جام جهانی بشویم.

منبع : گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1,065
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,099
  • بازدید ماه : 1,295
  • بازدید سال : 2,341
  • بازدید کلی : 84,387