loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 23 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از حرکت خود پس از پیروزی مقابل کره‌جنوبی به سمت نیمکت این تیم دفاع کرد.

عکس کارلوس کی‌روش

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی مقابل کره جنوبی با مشت‌هایی گره کرده به سمت نیمکت کره جنوبی و چوی رفت از همین رو مسئولان کره‌ای از کی‌روش شکایت کردند و معتقدند که او قصد بی‌احترامی به تیم فوتبال کره جنوبی و کادر فنی‌اش را داشته است.

اما کی‌روش در این زمینه تاکید کرد: کار من هرگز به منظور بی‌احترامی به نیمکت و بازیکنان کره‌جنوبی نبود. شاید سلایق و برخی از تفکرات هر کشور خاص خودش باشد حرکتی را که من انجام دادم نه بی‌ادبانه بود و نه بی‌احترامی به کسی و فقط خواستم پیروزی خودم را نشان دهم. البته در مورد اینکه می‌خواهند از من شکایت کنند من از این موضوع بی‌خبرم و بعدا در موردش حرف می‌زنم اما من قصد بی‌احترامی به هیچ کس را نداشته‌ام.

منبع: فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1,475
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,509
  • بازدید ماه : 1,705
  • بازدید سال : 2,751
  • بازدید کلی : 84,797