loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 24 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

پائولینیو بازیکن تیم ملی برزیل به زودی به صورت رسمی به تاتنهام خواهد پیوست.


به گزارش اسکای؛ پائولینیو که این روزها با بازی های درخشان خود در جام کنفدراسیون ها مورد توجه چند باشگاه اروپایی قرار گرفته است تصمیم گرفته به تاتنهام بپیوندد. پیش از این عنوان شده بود که اینترمیلان نیز خواهان وی است ولی وی دوست دارد به تاتنهام ملحق شود.

وی در کنفرانس خبری گفت: "تیم دیگری که ابراز علاقه کرده، اینترمیلان بود ولی تنها پیشنهاد رسمی که رسیده از تاتنهام است. پیشنهاد آنها رسید، و ما نشستیم، آن را بررسی کردیم و تصمیم گرفتیم. این یک تصمیم بزرگ است که به یک باشگاه بزرگ بروید. تمام اینها از جایی می‌آیند که شما به این نقطه مشخص می‌رسید که دوست دارید رقابت‌های جدیدی را تجربه کنید."

وی همچنین از طرفداران کورینتیناس که در این مدت از وی حمایت می‌کردند تشکر کرد. وی در این مورد نیز گفت: "این خیلی سخت است که چنین چیزی را در شرایط الان بگویید، ولی من مطمئن هستم این سالها برای من، ‌سال های فوق‌العاده‌ای بود که به همراه عناوین بسیار زیادی گذشت. چیزی که من الان به تماشاگران، مسئولین و بازیکنان کورینتیناس می‌توانم بگویم این است که "به زودی شما را خواهم دید". من برخواهم گشت تا دینم را به آنها ادا کنم. تمام افتخارات فردی خودم را مدیون این باشگاه هستم. کورینتیناس همیشه در قلب من جای خواهد داشت."

روبرتو دی آندراده مدیر اجرایی کورینتاس نیز در مورد پائولینیو می‌گوید: " من می‌خواهم از پائولینیو برای تمام کارهای که در کورینتیناس انجام داده است تشکر کنم. ما همیچوقت او را فراموش نخواهیم کرد و وی شایسته عنوانین ملی نیز است. کورینتیناس افتخار می‌کند که بازیکنی شبیه او را داشته است."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1,261
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,295
  • بازدید ماه : 1,491
  • بازدید سال : 2,537
  • بازدید کلی : 84,583