loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 33 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

 سنگربان ملی پوش بوروسیا مونشن گلادباخ شایعات پیرامون حضورش در قهرمان اسپانیا را رد می کند و می گوید فصل بعد هم برای باشگاه آلمانی توپ خواهد زد.


مارک آندره تراشتگن، دروازه بان 21 ساله مونشن گلادباخ که شایعات بسیاری پیرامون انتقال او به بارسلونا در خبرگزاری ها انتشار یافته است، تمام آن ها را بی پایه و اساس می داند و بر ادامه حضورش در بوروسیا پارک تاکید می کند.

تراشتگن در مصاحبه با نشریه بیلد آلمان گفت:" مسائلی که حکایت از توافق من با بارسلونا دارند واقعا جالب هستند! به نظر می رسد بسیاری از مردم وجود دارند که از آینده من بیش از خودم آگاه هستند. هر چند حقیقت این است که من هنوز در گلادباخ هستم."

او درباره فصل جدید بوندس لیگا هم گفت:" به فصل جدید و خرید های باشگاه خوش بینم. از اتفاقاتی که در بوروسیا در حال افتادن است خیلی هیجان زده ام. اما هرگز نمی توان پیش بینی کرد که تا چند فصل دیگر چه اتفاقاتی خواهد افتاد."

قرارداد فعلی این دروازه بان جوان تا سال 2015 ارزش دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 883
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 917
  • بازدید ماه : 1,113
  • بازدید سال : 2,159
  • بازدید کلی : 84,205