loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 31 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

هافبک باشگاه کورینتیانس برزیل با قراردادی به ارزش ۱۷ میلیون پوند راهی تاتنهام می‌شود و فصل آینده در لیگ برتر انگلیس توپ خواهد زد.

به گزارس SkySports,  باشگاه تاتنهام خبر این انتقال را تایید کرده است و پائولینیو اولین خرید تابستانی ویاس بواس لقب گرفته است.

این بازیکن در جام کنفدراسیون ها درخشش ویژه‌ای داشت و همین امر سبب شد تا باشگاه‌های همچون رئال مادرید، و اینتر میلان نیز به او علاقه مند شوند اما در نهایت این بازیکن راهی وایت هارت لین شد!

پائولینیو در مورد انتقال خود گفت:

" این برای من یک افتخار بزرگ است که در تیم بزرگی همچون تاتنهام بازی کنم. من می‌دانم این ممکن است یک شرایط سخت و دشوار باشد اما معتقدم که می توانم با آن مبارزه کنم و قطعا به آینده فوتبالی من کمک خواهد کرد."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1,195
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,229
  • بازدید ماه : 1,425
  • بازدید سال : 2,471
  • بازدید کلی : 84,517