loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 23 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

هافبک باتجربه شیاطین سرخ که در پایان فصل گذشته از فوتبال خداحافظی کرد پیشنهاد دیوید مویس برای حضور در کادر فنی یونایتد را رد کرد.

سرمربی شیاطین سرخ پس از دعوت از فیل نویل و رایان گیگز برای حضور در کادر فنی منچستر یونایتد، از دیگر بازیکن با تجربه این تیم نیز دعوت به عمل آورد که با جواب منفی وی مواجه شد.

البته ممانعت پل اسکولز تنها به دلیل این است که قصد دارد برای مدت کوتاهی دور از دنیای فوتبالی باشد و زمان بیشتری را با خانواده خود سپری کند.

" من می‌خواهم مطمئن شوم تمام اتفاقات اینجا را زیر نظر دارم!" 

مویس ادامه داد:

" من با پل اسکولز صحبت کردم و او به من گفت که قصد دارد زمان بیشتری را با خانواده خود سپری کند.

" صحبت‌های بسیار خوبی با پل داشتم و فهمیدم که او قصد دارد کمک به من کمک کند. من تقریبا یک تا دو ساعت با او تلفنی صحبت کردم. او می‌خواهد زمان بیشتری با خانواده اش باشد و زمانی که آماده همکاری باشد قطعا به ما اضافه خواهد شد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 925
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 959
  • بازدید ماه : 1,155
  • بازدید سال : 2,201
  • بازدید کلی : 84,247