loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 37 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

این پسر، رونالدو گیوکا نام دارد و 19 ساله است.

دوروز حبس برای پسری که کریس رونالدو را درآغوش کشید

در جریان فینال گینس کاپ میان دو تیم چلسی و رئال مادرید در میامی بود که پسر نوجوانی به داخل زمین چمن پرید و کریستیانو رونالدو را در آغوش کشید.این جوان که رونالد گیوکا نام دارد، حالا باید به خاطر این کار دو روز حبس بکشد.

این پسر نوزده ساله که دانشجو نیز هست در جریان بازی فینال گینس کاپ به داخل زمین مسابقه پرید و در حالی که پیراهن شماره 7 کریستیانو رونالدو را برتن داشت، به سمت ستاره پرتغالی دوید و بعد از رسیدن به کریس، او را در آغوش کشید و قبل از آن هم در مقابل کریس زانو زد. خود گیوکا دراین باره گفت:« من دقیقا همان طوری که کریس برای جشن گرفتن گلهایش زانو می زند، زانو زدم.»

این پسر جوان حالا در صحبت هایی اعلام کرد که در آن لحظات به کریس رونالدو چه گفته:« من به رونالدو گفتم که از سال 2005 بازیهای او را دنبال می کردم.او به نظر من یک پدیده است و از او خواستم تا پیراهنش را به من بدهد. او به من قول داد که پیراهنش را به من بدهد ولی حالا فکر می کنم که این پیراهن در دفتر کلانتری بماند و امیدوارم که این پیراهن را به من بدهند.»

بعد از ورود به یک باره این پسر 19 ساله به میدان کریستیانو رونالدو او را در آغوش کشید ولی بعد مسئولان امنیتی او را از زمین مسابقه خارج کردند و با وجود تلاشهای خود رونالدو، حالا این پسر 19 ساله باید 48 ساعت را در حبس بگذراند.

رونالد در ادامه صحبت هایش گفت:«من توانستم با کریستیانو صحبت کنم. این فرصتی بی نظیر بود و می بایست از آن بهره می بردم.به نظرم حتی با وجود این 2 روز حبس هم ارزشش را داشت.»

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 386
  • بازدید سال : 1,432
  • بازدید کلی : 83,478