loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 37 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

             حتی مجانی هم به آرسنال می آمدم

مسوت اوزیل میگوید آرسن ونگر اعتماد و احترامی را که در رئال مادرید از دست داده بود به او نشان داده است... 

ملی پوش آلمانی در آخرین روز نقل و انتقالات با قراردادی 42.5 میلیون پوندی به آرسنال پیوست.

اوزیل میگوید آرسن ونگر در صبح روز پایانی نقل و انتقالات با او تماس گرفته و با مکالمه آلمانی اعتمادش را کاملا جلب کرده است.

"مکالمه ای که داشتیم تلنگری به من زد و باعث شد بفهمم چه چیزی را در مادرید از دست داده ام - شفافیت، اعتماد، احترام.

"آرسن به من گفت که دقیقا مرا چگونه میبیند، چگونه میخواهد از من استفاده کند و از من چه انتظاری دارد.

"در مورد رقم انتقال چیزی دست در دست من نبود، خودم حتی مجانی هم به آرسنال می آمدم."

اوزیل احتمالا شنبه نخستین بازیش برای آرسنال را برابر ساندرلند انجام خواهد داد ولی او به فراتر از بازی شنبه فکر میکند.

"همه کار خواهیم کرد تا تاجایی که میتوانیم در مساقبات پیش برویم.
 
 
"در رئال یاد گرفتم، وارد هیچ رقباتی نشوم که بگویم به نیمه نهایی یا فینال خواهیم رسید، زمانی که بازی میکنم، میخواهم برنده شوم."
 
 
 
منبع: arsenal.ir
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 661
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 695
  • بازدید ماه : 891
  • بازدید سال : 1,937
  • بازدید کلی : 83,983