loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 44 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

          

مسوت اوزیل هافبک جدید توپچی ها هرگونه اتهام مطرح شده از سوی پرز را تکذیب کرده و می خواهد این اتهامات را از طرق قانونی پیگیری کند.

پس از اینکه فلورنتینو پرز، اوزیل را به رفتار غیر حرفه ای و فساد اخلاقی متهم کرد، اکنون پدر اوزیل سعی دارد از طریق مراجع قانونی از پرز شکایت کند.

در همین مورد اوزیل 24 ساله می گوید: "من در مورد مادرید بد نخواهم گفت، چرا که با کسب مقام های مختلف، سه سال فوق العاده را در آنجا پشت سر گذاشتم؛ با این حال هر کس در مادرید مرا می شناسد می داند که من زندگی حرفه ای خود را در آنجا بدون هیچ مشکلی دنبال می کردم."

وی اضافه می کند: "من حرفه ای نیستم؟!
پس چگونه 159 بازی برای رئال انجام داده ام؛ اگر شما حرفه ای نباشید توانایی انجام این تعداد بازی را در چنین تیم بزرگی نخواهید داشت."

اوزیل که از رفتار مادریدی ها رنجیده می گوید: "در مادرید من احترام و اعتماد به نفس می خواستم، چیزی که هیچگاه به من داده نشد، این در حالیست که من پس از صحبت تلفنی با ونگر بلافاصله فهمیدم چیزی را که تاکنون در مادرید به من داده نشده در اینجا بدست خواهم آورد."

مسوت در پایان می گوید: "خوشحالم؛ اکنون در جایی هستم که باید می بودم، تیمی با شخصیت و بازی در قوی ترین لیگ دنیا، بی صبرانه منتظر اولین بازی آرسنال هستم تا خود را به هواداران اثبات کنم."

 

منبع: سایت گل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 758
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 792
  • بازدید ماه : 988
  • بازدید سال : 2,034
  • بازدید کلی : 84,080