loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 33 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آنها از قرارداد ما که بندی به عنوان ترک تیم در آن وجود دارد علیه ما استفاده نکنند. بندی که قبلا علیه پرتغالی‌ها استفاده شده بود.

عکس آنتونیو اولیویرا

داستان تونی الیویرا وهواداران تراکتور به نظر حالا حالاها ادامه خواهد داشت وبه نظر می رسد جدایی این مربی پرتغالی برای علاقمندانش هنوز غیر قابل باور می باشد ، با نگاهی به سایت‌ها ی هواداری این تیم که تعدادشان هم در بین ۱۸ تیم حاضر در لیگ برتر تعداد قابل توجهی است به این وافعیت بیشتر پی می بریم ، آنها سعی دارند با انعکاس اخرین خبر های مربوط به سر مربی تیم خود آخرین تلاش‌ها را برای ماندگاری او انجام دهند ، مطلب کوتاهی که در یکی از سایت های هواداری این تیم درج شده از نظرتان می گذرد .

روزنامه اکیپ پرتغال بلافاصله بعد از باخبر شدن از اخراج تونی اولیویرا از تراکتورسازی، گفت و گویی با او ترتیب داد که بخش کوتاهی از آن در خبرگزاری‌ها منتشر شد.

تونی علاوه بر مطالب مختلفی که اشاره کرده در این گفت و گو حرف های جالب دیگری هم بر زبان آورده که به نقل از روزنامه پرتغالی می خوانیم: «من و اکیپ مربیان پرتغالی (ویکتور، آنتونیو و پائولو) و همچنین بازیکنان پرتغالی همچنان در کنار تیم هستیم و با آنها خواهیم بود تا آنها از قرارداد ما که بندی به عنوان ترک تیم در آن وجود دارد علیه ما استفاده نکنند. بندی که قبلا علیه پرتغالی‌ها استفاده شده بود. اگر از ما تمرین نخواهند هم در کنار این تیم خواهیم بود و به همراه بازیکنان خواهیم رفت و همچنان منتظر نامه رسمی باشگاه خواهیم بود.»

چیزی که من از تراکتورسازی خواستم ساده بود. من به آنها گفتم حقوق چهارماهه من را بدهند تا پس از آن درباره آینده صحبت کنیم و برنامه ای که خواستند را برای آنها ارائه دهم. فقط این را می گویم که من به دلیل نتایج بعد از تیم کنار گذاشته نشده ام.

شاید تنها نتیجه بدی که آنها از من بهانه بگیرند، بازی های لیگ قهرمانان آسیا باشد که در آن به فکر قهرمانی بودند. حقیقت های بسیاری هست که مردم از من می خواهند آنها را بازگو کنم اما همه چیز به وقتش گفته خواهد شد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 279
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 313
  • بازدید ماه : 509
  • بازدید سال : 1,555
  • بازدید کلی : 83,601