loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 21 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست داشتم با قهرمانی از دنیای فوتبال خداحافظی کنم.

عکس مهدی مهدوی‌کیا

مهدی مهدوی‌کیا پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در فینال جام حذفی اظهار داشت: هواداران و خودم دوست داشتیم تا پرسپولیس با قهرمانی روبرو شود و من با جام از فوتبال خداحافظی کنم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی در مورد اینکه در دقایق پایانی حاضر شد و دو سانتر خطرناک روی دروازه ‌سپاهان انجام داد و با توجه به آمادگی‌اش آیا می‌توانست زودتر در میدان حاضر شود، تصریح کرد: به هر حال از اول هم قرار بود من کم بازی کنم، متاسفم که نتوانستیم با پیروزی این بازی را به پایان برسانیم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه آیا این آخرین بازی او در ایران خواهد بود، تاکید کرد: بله این آخرین بازی من خواهد بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 357
  • بازدید ماه : 553
  • بازدید سال : 1,599
  • بازدید کلی : 83,645