loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 28 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یحیی گل‌محمدی می‌گوید با بازیکنان پرسپولیس خداحافظی نکرده و همچنان در کنار این تیم می‌ماند.

عکس یحیی گل محمدی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تکذیب خداحافظی‌اش با بازیکنان پس از پایان بازی مقابل سپاهان اظهار کرد: این خبر کاملا دروغ است و من نمی‌دانم چرا یک سایت این خبر را منتشر کرده است. ما بازی را باختیم اما جمعه با تراکتورسازی بازی داریم و اصلا دلیلی ندارد که بخواهم با بازیکنان خداحافظی کنم.

گل‌محمدی که قصد نداشت درباره بازی صحبت کند تنها درباره یک موضوع توضیح داد و آن هم تعویض کریم انصاری فرد بود. وی در این باره گفت: باید بگویم که انصاری فرد سرماخورده بود و بین دو نیمه به من گفت که با توجه به بیماری که داشتم بدنم ضعیف شده و فکر نمی‌کنم بتوانم در نیمه دوم بازی کنم. لازم دانستم که درباره این موضوع توضیح دهم.

گل‌محمدی همچنین درباره خداحافظی ناگهانی علی کریمی از فوتبال به ایسنا گفت: من هم خبر نداشتم. کریمی بر اساس نظر شخصی ‌اش چنین تصمیمی گرفته است و علت آن را نمی‌دانم. البته شاید عصبانی بوده و چیزی گفته است اما همان طوری که گفتم من اطلاعی از این موضوع نداشتم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 413
  • بازدید سال : 1,459
  • بازدید کلی : 83,505