loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 28 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تراکتورسازی در مقایسه با دیگر تیم های هم گروه اش در این رقابت ها، دستش خالی بود و بازیکنان این تیم در دو جبهه لیگ برتر و قهرمانان آسیا خسته شده بودند.

عکس آنتونیو اولیویرا

تونی اولیویرا که صبح امروز در میان بدرقه‌ی پرشور هواداران تبریزی تبریز را ترک کرد، در یکی از آخرین مصاحبه‌هی خود گت :

تراکتورسازی تبریز؛ حضور در این تیم چطور بود ؟

از زمان حضورم در این تیم برای موفقیت و سربلندی آن تلاش و برای این تیم در تمام مراحل آرزوی موفقیت می کنم.

روزهای خوبی با این تیم و هواداران خون گرمش داشتم و از اینکه از این تیم جدا شدم ناراحت هستم اما فوتبال این چیزها را هم دارد و یک مربی باید همواره آماده رویارویی با چنین مسائلی باشد.

تراکتورسازی و هواداران این تیم هیچ گاه از یاد و خاطره من پاک نخواهند شد و همواره پیگیر نتایج این تیم در لیگ ایران و آسیا خواهم بود.

مربیگری در ایران؛ پیشنهادی داشته‌اید ؟ خواهید پذیرفت ؟

هیچ پیشنهادی از دیگر تیم های ایرانی نداشته و اگر در آینده چنین پیشنهادی از سوی دیگر تیم‌ها مطرح شود آن را جدی خواهد گرفت.

تراکتورسازی؛ چرا قهرمانی نشد؟

برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت دارم اما یک تیم برای اینکه قهرمان شود باید همه چیز داشته باشد و تمام مجموعه تیم در حد قهرمانی باشد.

تراکتورسازی باید هدفی از حضور خود در لیگ برتر و آسیا ترسیم کند و با توجه به آن، وارد رقابت‌ها شود و هیچ تیمی دست خالی نمی تواند به عنوان قهرمانی برسد حتی اگر بارسلونا و یا رئال مادرید باشد.

همه چیز تمام شده است ؟

قرارداد من تقریبا با این تیم تمام شده و مسوولان باشگاه قول داده اند هرچه زودتر باقیمانده دستمزد من و کادر فنی را پرداخت کنند و من از این بابت مشکلی با باشگاه ندارم.

چرا در تراکتور دچار ضعف و نتایج بد شدید ؟

تراکتورسازی در مقایسه با دیگر تیم های هم گروه اش در این رقابت ها، دستش خالی بود و بازیکنان این تیم در دو جبهه لیگ برتر و قهرمانان آسیا خسته شده بودند.

تراکتورسازی برای اینکه در فصل بعدی رقابت‌ها حضوری موفق داشته باشد باید بازیکنان خارجی و داخلی خوبی جذب کند و با برنامه در رقابت‌ها حضور یابد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 792
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 826
  • بازدید ماه : 1,022
  • بازدید سال : 2,068
  • بازدید کلی : 84,114