loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 26 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

زلاتکو کرانچار می‌گوید که پیشنهادی از پرسپولیس دریافت نکرده است.

عکس زلاتکو کرانچار

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره این که گفته می‌شود یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای هدایت این تیم در فصل آینده است، اظهار کرد: تاکنون هیچ تماسی از سوی باشگاه پرسپولیس با من گرفته نشده و پیشنهادی از این تیم ندارم. البته قرارداد من با سپاهان تا پایان فصل است و بعد از بازی فردا دیگر قراردادی با سپاهان ندارم.

وی ادامه داد: بعد از پایان فصل اگر سپاهان به من پیشنهاد داد آن را بررسی می‌کنم و در صورت توافق دو طرف بار دیگر با یکدیگر همکاری خواهیم کرد. بنابراین اولویت من سپاهان است اما اگر پیشنهادی از سپاهان نداشته باشم به تیم‌های دیگر فکر خواهم کرد.

محمد رویانیان روز گذشته گفته بود سعی می‌کنیم سرمربی پرسپولیس را برای فصل بعد هر چه زودتر انتخاب کنیم تا با مشکلات سال‌های قبل روبرو نشویم. به نظر می‌رسد شانس مربیان ایرانی برای هدایت سرخپوشان بیشتر باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 1,080
  • بازدید کلی : 83,126