loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 23 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در مصاحبه ای کوتاه با برنامه ورزش و مردم علت استعفای خود را حرف های رودبدل شده در جلسه کمیته فنی اعلام کرد.

عکس یحیی گل محمدی

گل محمدی در این باره گفت: در جلسه کمیته فنی که بدون حضورمن برگزار شد و من مورد ناجوانمردانه ترین حمله‌ها قرار گرفتم. حتی آن‌ها در حرفهای خودشان گفته اند من در برنامه ۹۰ گفته ام ضعیف ترین پرسپولیس تاریخ را تحویل گرفته ام که من این حرف را نزدم. حتی من شک کردم به این مسئله و به عادل فردوسی پور زنگ زدم و گفتم حرف مرا چک کند که او گفت ، صحبت من درباره پرسپولیس این بوده که این بحرانی ترین تیم شرایط تاریخ را داشته که البته حرف بیراهی نیست.

به گفته گل محمدی از حملات دیگر کمیته فنی به او مشکلات بازیکنان و قهر آن‌ها در کوران مسابقات بوده که به عقیده گل محمدی این مسئله به علت نامتوارن بودن تیم در هنگام بسته شدن رخ داده است : تیم‌ها ۷ مهاجم داشت و یک هافبک وسط و ناقص بسته شده بود . ضمنا من به خاطر تیم با بازیکن های خاطی ساختم چون فکر کردم به پرسپولیس کمک می کنند .

او همچنین از عملکرد فنی خود دفاع کرد و گفت: اگر نیلسون در آن بازی دو گل از زاویه بسته نمی خورد اوضاع خیلی فرق می کرد.

گل محمدی که خود را مربی ای خواند که جوان است و علاقه مند در ادامه گفت: من می توانستم در پرسپولیس بمانم اما نمی خواهم اتفاقی که قبلا برای پرسپولیس در دوره دایی و استیلی رخ داد تکرار شود.

او با اعلام اینکه پیشنهادهایی از تیمهای دیگر لیگ برتری دارد ، تغییرات مکرر در پرسپولیس را یکی از مشکلات مهم این باشگاه عنوان کرد وگفت به عنوان نفر دوم در پرسپولیس کار نمی کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 657
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 691
  • بازدید ماه : 887
  • بازدید سال : 1,933
  • بازدید کلی : 83,979