loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 23 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پیشکسوت پرسپولیس با اعلام کنار رفتن‌اش به همراه حسین کلانی و رضا وطنخواه از کمیته فنی گفت: باشگاه تصمیم گرفته که سرمربی آینده از بین اعضای کمیته فنی انتخاب شود.

عکس ابراهیم آشتیانی

ابراهیم آشتیانی درباره حضور افشین پیروانی، حمید درخشان و محمد مایلی کهن در فهرست نهایی گزینه های سرمربیگری پرسپولیس مطرح کرد: من به اتفاق حسین کلانی و وطنخواه از کمیته فنی کنار رفتیم تا آقایان یکی را از بین خودشان انتخاب کنند. از همان اول هم ما را اذیت کردند و خودشان مدعی بودند. به هر حال یک تیم که نمی تواند ۱۰ مربی داشته باشد. آن‌ها باید خودشان بنشینند و با صحبت یک نفر را انتخاب کنند تا فردا حاشیه ایجاد نشود و کسی که انتخاب نشده نگوید چرا من سرمربی نشدم.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چه چیزی باعث شده تا با دلخوری از کمیته فنی کنار برود، افزود: صلاح دیدم کنار بروم چون اگر نام گزینه دیگری را می آوردم فکر می کردند می خواهم از دوستان خودم حمایت کنم. من به آن‌ها گفتم خودتان با هم صحبت کنید تا حاشیه ای به وجود نیاید. این تصمیم برای من، کلانی و وطنخواه بهتر است.

وی با بیان اینکه از ابتدا قرار نبود سرمربی تیم از بین اعضای کمیته فنی انتخاب شود، به ایسنا گفت: همه اعضا قبلا در پرسپولیس کار کرده اند و تجربه کافی را دارند. می خواهند سرمربی آینده در درجه اول پرسپولیسی باشد و من هم همین عقیده را داشتم. به هر حال پرسپولیسی‌ها پتانسیل بالایی دارند و من هم صلاح دیدم خودشان تصمیم بگیرند. من هیچ گاه از حرف زدن و نظر دادن فرار نکرده و دو پهلو حرف نزدم. اما دیگر باشگاه تصمیم گرفته که سرمربی از بین همین‌ها انتخاب شود. این گزینه‌ها را هم باشگاه انتخاب کرده است؛ من دیگر چه بگویم؟ من که بچه نیستم. شما جای من باشید چه کار می کنید؟

آشتیانی همچنین در پاسخ به این پرسش که در آینده هم به جلسات کمیته فنی نخواهد رفت، تاکید کرد: همه دیدیم که کمیته فنی قبلی چه شد. ما گل محمدی را انتخاب کردیم اما یک بار نخواست با ما جلسه بگذارد و بگوید به من کمک کنید. او که سرمربی شده بود باید احساس می کرد که من و امثال من می توانیم به او کمک کنیم. ما که التماس نمی کنیم که به حرف ما گوش کن. او خودش باید از ما مشورت می گرفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 341
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 375
  • بازدید ماه : 571
  • بازدید سال : 1,617
  • بازدید کلی : 83,663