loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 32 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

وی ادامه داد: همان زمانی که با صدر جدول فقط ۲ امتیاز فاصله داشتیم و با تفاضل گل چهارم شدیم قرار شد در صورت سوم شدن به بچه‌ها هر یک اتومبیل بدهیم که اگر آن روز که به خاطر تفاضل گل سوم نشدیم دستی بر سر تیم کشیده می‌شد مطمئناً در کورس می‌ماندیم، یا وقتی که در آستانه دیدار جام حذفی با پرسپولیس بودیم آقای آیت‌الله زاده اعلام کرد آقای هدایتی هر سه تیم خود را تعطیل خواهند کرد و شب بازی از آقای هدایتی درخواست کردیم که به اردو بیاید و به بچه‌‌ها روحیه بدهد ولی بنده خدا آنقدر دچار ناراحتی بود که یکی باید به ایشان روحیه می‌داد که بعضی بچه‌ها تا ۳ صبح خواب‌شان نبرد، از آنجا سیر نزولی آغاز شد. بروز مسائل حاشیه‌ای باعث شد از صلابت تیم کاسته شود.

مدیر عامل ملوان با اشاره به هزینه‌های این باشگاه در فصل جاری عنوان کرد: در حالی که ما مثل برخی از تیم‌ها فقط یک تیم فوتبال در لیگ برتر نداریم و درتمامی رده های موجود نونهالان دو تیم ، نوجوانان ، جوانان ، امید و بانوان در مسابقات لیگ کشوری حضور داریم، هزینه کل باشگاه برای لوازم، البسه، تغذیه، میزبانی، سفر و ... تا کنون فقط ۵.۵ میلیارد تومان شده است. ملوان هم مثل ذوب آهن، نفت،استقلال و پرسپولیس، سپاهان نیست که بودجه دولتی بگیرد و ردیف بودجه داشته باشد با این حال هزینه سفر ما به بندر عباس ۲۰ میلیون تومان می‌شد، تیم بانوان ما در حالی در رقابت‌ها دوم شد که تیم شهرداری بم بدون انجام ۶ مسابقه قهرمان شد و ۶ تیم مقابل شهرداری بازی نکرده اند و شهرداری بم ۱۸ امتیاز مجانی گرفت و با این حال تنها با کمترین اختلاف امتیاز دوم شدند. در رده‌های پایه با کمک مربیان که حقوق‌شان را کامل پرداخت ننکرده‌ایم هم موفق بودیم.

درودگر در مورد اینکه فصل آینده با این شرایط در باشگاه ملوان مدیر عامل می‌ماند یا نه گفت: اگر شرایط به گونه‌ای باشد که از ابتدای فصل بودجه باشگاه را در اختیار نداشته باشم شاید تصمیم دیگری بگیرم، زیرا نمی‌خواهم قول بی خودی به بازیکنان ، مردم و کادر فنی بدهم. صداقت و اعتبار افراد مهم است، خوشحالم اکنون هم که بازیکنان صحبت می‌کنم آنها به من می‌گویند شما که تقصیر کار نیستید اما خدا را شاهد می‌گیرم که خودم را مقصر می‌دانم زیرا آنهایی که باید حمایتم می‌کردند پشتم را خالی کردند، کاش ما هم یک باشگاه دولتی بودیم. از طریق خبرگزاری فارس باید بگویم اینکه هدایتی در فوتبال خرج کرده باید از ایشان سپاسگزار بود و هر کسی هم چنین قدرت و وجودی ندارد ولی امسال برای ملوان انتظار بیشتری از ایشان داشتم قهرمانی و ماندن در کورس ابزارهایی می‌خواهد که ما آن‌ را در اختیار نداشتیم و در نیم فصل که باید از نظر روحی و توان خود را تقویت می‌کردیم هیچ اعتباری نداشتیم ، البته شرایط بد اقتصادی در کشور هم مطمئناً اثر گذار بوده است لیکن وقتی می‌خواهیم یک عده آدم با آبرو در ورزش را دور هم جمع کنیم در همه مسئولیت‌ها باید وعده‌هایمان را عمل کنیم.

وی افزود: در ابتدای فصل با چک بانکی پشت در خانه پژمان نوری نشستند اما او، مازیار زارع، جلال رافخایی و پویا نزهتی ، مهرداد اولادی، احمد آهی و برخی دیگر بازیکنان با نصف قرارداد پیشنهادی از سایر باشگاه‌های متمول به ملوان آمدند، بازیکنان با کیفیتی کمتر از آنها در لیگ برتر دو برابر این افراد پول می‌گیرند، شاید ناخواسته من در حق آنها ظلم کردم.

مدیر عامل ملوان در مورد اینکه منظورش از مقصر اصلی حسین هدایتی است گفت: مجموعه عوامل به تیم کمک نکردند. داودی فرماندار انزلی و هاشمی‌نیا استاندار گیلان کمک‌های فکری خوبی به ما کردند، اما برخی کارها را که به ما راهنمایی کردند متاسفانه به دلایلی که محل گفتنش اینجا نیست پیگیری نکردیم، اما بقیه مسئولان استان حتی یک ریال هم به ما ندادند، به ملوانی که این همه طرفدار دارد یک ریال ندادند همه از ملوان دم می‌زنند و در آستانه انتخابات ملوانی می‌شوند ولی دریغ از یک جعبه شیرینی.

وی افزود: باید تکلیف باشگاه روشن شود. حسین هدایتی به خاطر مشکلی که با فوتبال پیدا کرد و از آن دل آزرده خاطر شد و ناسپاسی دید هنوز ناراحت است، لیکن او باید وضعیتش را مشخص کند که می‌خواهد در فوتبال بماند یا نه و اگر می‌خواهد در فوتبال به کارش ادامه دهد، چگونه می‌خواهد در این فوتبال بماند، آیا می‌خواهد مثل امسال در ملوان در فوتبال باشد یا به شیوه دیگری، به نظر من بزرگ‌ترین لطف ایشان به ملوان این است که الان شرایط را مشخص کند تا ملوان فرصت‌ها را برای فصل بعد از دست ندهد مسئله علاقه و عشق مردم انزلی به ملوان نباید ساده انگاشته شود مردم به این تیم عشق می‌و‌‌رزند و بخشی از زندگی آنهاست من در این مدت شیفته مردم و صبوری و مردانگی شان شدم و واقعا برایشان احساس عمیق احترام دارم .

وی در مورد اینکه از داوری دیدار پرسپولیس نگران است یا نه گفت: نباید در مورد داوری حرف بزنیم، هر کسی در مورد داوری حرف بزند می‌خواهد ضعف‌های خودش را بپوشاند. در بازی بارسلونا با بایرن مونیخ داوران سه اشتباه مهلک کردند، بنابراین نباید در مورد داوری صحبت کرد داوران با این همه فشار و ناسپاسی به اعتقاد من کارشان را به خوبی انجام می‌دهند و اشتباه انسانی اجتناب ناپذیر است انسان‌های ضعیف به جای بررسی مشکل درونی به دنبال مقصر می‌گردند تا گناه خود را بر گردن دیگران بیندازند من به جامعه داوری احترام می گذارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 280
  • بازدید سال : 1,326
  • بازدید کلی : 83,372