loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 28 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک-مهدی رحمتی می گوید جنگش با کارلوس کروش جنگی نابرابر است. اینکه سرمربی تیم ملی می تواند از او انتقاد کند و این بازیکن اجازه تلافی ندارد.

عکس مهدی رحمتی

مهدی رحمتی که کارلوس کروش او را گلر بازنشسته تیم ملی نامیده و از همه خواسته است پس از این نام دروازه بان استقلال را در کنفرانس های مطبوعاتی از او نپرسند چون مهدی خودش تصمیم به جدایی از تیم ملی گرفته و دیگر در لیست بازیکنان ملی نیست. رحمتی در این باره می گوید:«من مشکلی با آقای کروش نداشتم، همه ملی‌پوشان شاهد هستند کروش چقدر به من اعتقاد و اعتماد داشت و در جلسه فنی در حضور همه می‌گفت بابت دروازه ایران نگرانی ندارد چون بهترین دروازه‌بان آسیا را دارد ولی یک مرتبه همه‌چیز عوض شد.»
او البته می گوید هنوز هم دوست دارد در تیم ملی ایران بازی کند :«من همیشه خودم را سرباز تیم‌ملی دانسته‌ام و در روز اعلام کناره‌گیری موقت هم این حرف را زدم و در سال‌های گذشته در عمل ثابت کرده‌ام و بهترین گواه مربیان و پزشکان تیم‌ملی در همه ادوار بوده‌‌اند.»
اما کروش این قدر دلخور است که بگوید دیگر به گزینه مهدی فکر هم نمی کند و مهدی در این باره می گوید:«ما جدال برابری نداریم، ایشان می‌تواند هرگونه توهینی که دوست دارد انجام بدهد ولی من اگر بخواهم حرفی بزنم متهم خواهم شد و محرومم می‌کنند. من می‌توانم از خودم دفاع کنم اما فعلاً همه چیز را توی خودم می‌ریزم تا برای آقای کروش حاشیه‌ای ایجاد نشود و با تمرکز کامل به امور تیم‌ملی رسیدگی کند. ولی حرف‌های ایشان واقعاً به دور از انصاف است و اجازه بدهید چند ساعتی فکر کنم و سپس صحبت کنم، اما خود ایشان می‌داند بنده با چه وضعیتی و مصدومیت‌هایی و بدون توقع پاداشی، مرخصی، سفر تفریحی و... با جان و دل برای تیم کشورم بازی کردم.»

البته رحمتی قبل از پایان سال ۹۱ مصاحبه ای تند علیه کارلوس کروش داشت که شرایط بازگشت او به تیم ملی را پیچیده تر کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 443
  • بازدید سال : 1,489
  • بازدید کلی : 83,535