loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 24 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم ملوان می‌گوید فکر نمی‌کند او و تشکیلات فعلی باشگاه بتوانند با یکدیگر کار کنند.

عکس محمد احمدزاده

محمد احمدزاده در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن گفت: بازی خوبی بود. ما فقط یک موقعیت در نیمه اول و یک موقعیت در نیمه دوم به تیم ذوب آهن دادیم که یکی از آن‌ها گل شد. در عوض چند موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و بازی را واگذار کردیم. تیم ذوب آهن انگیزه خوبی برابر ما داشت چون آن‌ها در شرایط سقوط بودند و انگیزه آن‌ها روی کار فنی تیم ما تاثیرگذار بود.

وی در ادامه گفت: قرارداد من در این فصل به پایان رسید و باید شرایط آینده را ببینم. شکل و شمایل اداره تیم در تصمیم‌گیری من تاثیرگذار است. اگر این تشکیلات در ملوان حضور داشته باشد با شناختی که من از آن‌ها دارم و آن‌ها از من دارند، فکر نکنم هر دوی ما بتوانیم با هم کار کنیم. کار مربی‌گری اینچنین است که اول باید پیشنهاد به مربی برسد و مربی روی پیشنهادات فصل آینده‌اش فکر کند.

وی همچنین افزود: این تشکیلات اداری که ملوان را در این فصل اداره کردند چه گذشته مثبتی داشتند؟ کی و کجا و کدام تیم را به سامان رسانده‌اند و چه بلاهایی که سر تیم‌هایی که در آن جا بودند آوردند. امسال هم می‌خواستند این بلا را سر ملوان بیاورند. اگر ملوان آن ۵ برد پیاپی را نمی‌آورد الان حتما سقوط کرده بود. باید خدا را شکر کنیم که ملوان با این شرایط و با این وضعیت مالی در لیگی ماند که ۵ تیم از آن سقوط می‌کردند و من هم باید خدا را شکر کنم که در هر شرایطی که در ملوان حضور داشته‌ام با این تیم سقوط نکرده‌ام. شما امروز سکوهای ورزشگاه را دیدید که پر از نفاق و چند دستگی بود. همین اتفاق در پیشکسوتان این باشگاه هم اتفاق افتاد. کی چنین شرایطی در ملوان وجود داشته و چه کسی باعث این تفرقه شد؟ ملوان یک مکتب است، مثل شاهین. در هیچ زمانی توهین در آن جایگاهی ندارد ولی الان چه؟ ما ملوان را در بدترین شرایط مالی و نداشتن بازیکن دیده بودیم ولی این طور اتفاقات برایش نیفتاده بود. من باید بگویم متاسفم که چنین اتفاقاتی را بعد از ۴۰ سال دیدم. اینجا باید بگویم که پیشکسوتان ملوان باید هوشیار باشند که بابت این آقایان مقابل یکدیگر قرار نگیرند چون هیچ زمان در ملوان سابقه نداشته چنین اتفاقاتی بیفتد.

احمدزاده ادامه داد: من همیشه برای ملوان آرزوی موفقیت دارم و برای فصل بعد با هر تشکیلاتی که می‌خواهد در لیگ حاضر شود فصل خوبی را برای این تیم آرزومندم ولی این را باید بگویم که هر شخصی که می‌خواهد در ملوان مربی‌گری کند باید از این شهر و از این تیم باشد. نباید اجازه دهیم که این تیم دست غریبه‌ها بیفتد. یکی از اهداف این تشکیلات همین بود که سکان هدایت این تیم را به افراد غیر ملوانی بدهند. بعد از آقای صالح‌نیا من بیشترین سابقه مربی‌گری را در این تیم دارم ولی هیچ گاه اجازه نمی‌دهیم که سرمربی‌گری این تیم را غریبه‌ها داشته باشند.

وی همچنین در مورد شرایط مالی خود گفت: شما اصلا فکر کنید که باشگاه به من ۱۰۰ درصد پول داده است. ولی برای تیم‌شان چه کار کرده‌اند. حرف زدن آسان است ولی با دلیل و منطق. من یک سوال از آقای هدایتی کردم که هیچ وقت جوابی نشنیدم و آن اینکه ملوان را چند خریده‌اید؟ چرا ایشان هیچ گاه جواب من را ندادند؟ اگر ۷۰ درصد سهام باشگاه را مجانی به آقای هدایتی دادند چرا این سهام را بدین صورت به منطقه آزاد واگذار نکردند؟ هزینه ۷۰ درصد سهام باشگاه ملوان بالای ۸ میلیارد تومان است ولی ایشان با یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن هم بدهی فصل قبل بازیکنان ملوان ۷۰ درصد سهام این باشگاه را گرفته است. هر جایی که مصلحت ملوان در نظر گرفته نشود، من بابت آن همیشه جوابگو هستم و مقابل هر کس قرار می‌گیرم. آقایان شما همان کار را با این تیم کردید که با استیل آذین کردید ولی با این تفاوت که اینجا بازیکنان و هواداران باغیرت داشت و آنجا هوادار و بازیکنی اینچنین نبود. بعد که متوجه شدید شرایط اینجا فرق می‌کند، یک مدیرعامل گذاشتید که در حد یک کارگزار است چون نه حق رای دارد و نه حتی حق داشتن تنخواه ۱۰ میلیونی. این‌ها فقط می‌خواستند فصل را به پایان برسانند. وصیت من به هواداران و پیشکسوتان ملوان این است که اجازه ندهند اشخاصی که باعث نفاق و تفرقه در این تیم شدند، در راس امور باشگاه قرار بگیرند.

وی در پایان در مورد اظهارات مدیرعامل باشگاه بابت بازی دادن عزت‌اللهی گفت: اگر چنین آدمی می‌توانست با دخالت در کار فنی حرف خود را به ثمر برساند چرا باشگاه کمیته فنی تشکیل داد؟ طبیعتا چون نتوانست در کار فنی دخالت کند، کمیته فنی را علم کرد. اصلا از سعید عزت‌اللهی بگذریم. امثال جلال حسینی، حسن اشجاری، جواد شیرزاد، علی عشوری زاد و خیلی بازیکنان دیگر که من به این‌ها بازی دادم و الان در تیم‌های مختلف بازی می‌کنند را حتما با فشار ایشان وارد بازی کرده‌ام. کارنامه من مشخص است. آن‌ها چه کارنامه‌ای دارند؟ این‌ها در واقع توهماتی است که در آن غوطه‌ور هستند و هواداران ما خوشبختانه همه این‌ها را می‌دانند. به واقع شهامت می‌خواهد که در بازی جلوی استقلال یا داماش از بازیکن ۱۶ ساله استفاده کنی اما من این را بارها ثابت کردم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 391
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 425
  • بازدید ماه : 621
  • بازدید سال : 1,667
  • بازدید کلی : 83,713