loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 23 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و تلاش ما نشان می‌داد که ما برای برد وارد شده‌ایم. ما شایسته ماندن بودیم.

عکس پرویز مظلومی

پرویز مظلومی در نشست خبری اظهار کرد: ما را از لیگ برتر اخراج کردند و ما نیفتادیم بلکه با این قانون‌های من درآوردی‌شان شیرازه تیم ما را به هم ریختند و حالا ما در لیگ یک هستیم اما این نکته قابل توجه را باید ذکر کنم تیم ما با ۳۵ امتیاز از لیگ برتر خارج شده و این مثل یک رکورد است.

وی افزود: سپاهانی‌ها هم با تمام توان جلوی ما ایستادند و مستحق برد هم بودند اما به دلیل اینکه ما خوب بازی کردیم به تساوی راضی شدند. به خودم افتخار می‌کنم که با آلومینیوم در مقابل سپاهانی بازی کردیم که در آسیا یک برند است و توانستیم این تیم را در ورزشگاه خودش متوقف کنیم.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان ادامه داد: صحنه پنالتی بسیار مشکوک بود. من نمی‌خواهم نظر بدهم و نظر کارشناسان برایم محترم است اما این پنالتی به احتمال زیاد نباید پنالتی می‌بود. اما با این وجود اعتراضی نکردیم و این تماشاگران سپاهان بودند که با داور در نیمه اول نامهربانی کردند.

وی از مردم هرمزگان عذرخواهی کرد و گفت: بضاعت تیم آلومینیوم همین بود و وقتی چهار تیم را می‌اندازند واقعا چیزی برای گفتن نمی‌ماند. اما ان‌شاءالله مسئولین دست از لج و لجبازی بردارند. این لج و لجبازی‌ها فقط فوتبال کشور را نابود می‌کند.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان تاکید کرد:‌ کشور ما توانایی بیش از ۱۸ تیمی بودن لیگ را دارد. این هنر نیست که به خاطر یک برنامه تلویزیونی تیم‌های لیگ را کم کنیم. هنر این است که با ۱۸ تیم بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم. یک برنامه تلویزیونی مدام تبلیغ می‌کند و حرف‌هایی در آن برنامه زده می‌شود که بر روی تصمیم سازمان لیگ تاثیرگذار است. ما تاج را در سازمان لیگ داریم. او کسی نبود که به کسی باج دهد اما جای تعجب دارد که به تصمیمات گرفته شده هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید کی‌روش تا چه حد در بی‌برنامگی‌های ما نقش داشته پاسخ داد: کی‌روش دلش برای ما و فوتبال ما نسوخته است. ایشان می‌خواهد تیم را به جام جهانی ببرد و پس از آن از کشور ما می‌رود اما این آینده فوتبال ایران است که به دستان او نابود می‌شود و مطمئن باشید هیچ کسی هم پاسخگو نخواهد بود.

مظلومی گفت: کی‌روش می‌خواهد اردوهای درازمدتی در اروپا بگذارد و همین تصمیم‌های او است که لیگ را ۱۶ تیمی کرده است. او برای من به خاطر اینکه مربی تیم ملی است قابل احترام است اما این آوانس دادن مدیران ورزشی ما به او واقعا برای مدیریت کشور ما خوب نیست.

وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا شما تمام تلاش‌تان را برای ماندن آلومینیوم در لیگ کردید؟ پاسخ داد: من امسال نمی‌خواستم در لیگ کار کنم اما واقعا مجبور شدم که آلومینیوم را انتخاب کنم و به نظرم تاکنون بد کار نکرده‌ام چون ۱۰ امتیاز جمع کردم و در مقابل سپاهان و تراکتور فقط متوقف شدم.

وی خاطرنشان کرد: زرنگی یک برنامه تلویزیونی تا بدانجاست که صحبت‌های من درباره ۱۸ تیمی ماندن لیگ برتر را سانسور می‌کند و صحبت‌های علی دایی که ۱۶ تیمی بودن را بهتر می‌داند پخش می‌کند. واقعا یک برنامه تلویزیونی باید تا این حد تاثیرگذار باشد؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 595
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 629
  • بازدید ماه : 825
  • بازدید سال : 1,871
  • بازدید کلی : 83,917