loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 27 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مدیرعامل مستعفی باشگاه تراکتورسازی گفت: راست و حسینی باید بگویم نایب‌قهرمانی تراکتورسازی به نام من است.

عکس محمد حسین جعفری

محمد حسین جعفری در مورد نایب قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر و اتفاقاتی که در طول فصل برای این تیم رخ داد صحبت های زیر را مطرح کرد:

بعد از نایب قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر اس ام اس هایی از تبریز ارسال شده مبنی بر اینکه تیم جعفری برای دومین سال متوالی نایب قهرمان شد.

احتمالا کسی که اس ام اس داده یادش رفته بنویسه که شکست‌ها برای جعفری بود و بردها برای تونی.

حالا این قهرمانی به نام شما باید نوشته شود یا اولیویرا؟

راست و حسینی باید بگویم که این نایب قهرمانی برای جعفری بود. چون تیم را خودم بسته بودم و اولیویرا را هم خودم آورده بودم.

اگر اولیویرا انتخاب خود شما بود چرا برکنارش کردید؟

چون خراب کرده بوده. این او نبود که تیم را نایب قهرمان کرد. اولیویرا اگر می توانست باید تیم را در آسیا از مرحله گروهی بالا می آورد. این مدیریت باشگاه بود که باعث شد در لیگ موفق شویم. او در نیم فصل اول کاری با تیم کرد که نمی توانستیم به راحتی از آنها بگذریم.

چه کارهایی؟

ماجرای برکناری اولیویرا مفصل است و با یکی دو جمله نمی توانم آن را بگویم. شاید بعدها همه چیز را گفتم اما در این حد بدانید که او برای اینکه دروازه بان مورد نظرش را در تیم ملی ایران جا کند سه بازی ما را نابود کرد. او سه بار مربی دروازه بان های تیم ملی را به تبریز کشاند تا گلر مورد نظرش را ببینند.

پس برخوردهای قهرآمیز با محسن فروزان بی دلیل نبوده است؟

بله همین طور است. این تونی بود که باعث اختلافات در تیم شد. مربی که در تیم سه دستگی ایجاد کرد. گروه خوب و بد در تیم درست کرد. من دوست دارم مردم بدانند که سرمربی ای که می خواست ۳ میلیارد تومان بگیرد باید به اندازه همان قدر هم کار می کرد.

شما به این مربی ۳ میلیارد تومان پول دادید؟

قرارداد او ۳ میلیارد نبود اما چون دلار گران شد این قیمت شد. مبلغ قرارداد او یک میلیارد و دویست میلیون تومان بود.

همه این پول را به او دادید؟

حدود ۱۰۰ هزار دلار به او مقروض شده ایم که مسئولان مالی باشگاه باید آن را بررسی کنند.

چرا وقتی می دیدید اولیویرا حاشیه دارد زودتر اقدام نکردید؟

چون نمی شد! او حرف گوش نمی داد. تونی استخوانی در گلو بود. البته من اصلا نمی خواهم چهره زشتی از او بسازم. هر کسی در این نایب قهرمانی نقشی دارد و نمی توانم بگویم که او زحمت نکشید. ولی معتقدم که او ضعف هایی داشت و گرنه اکنون هم باید از گروه خود صعود می کردیم و هم قهرمان لیگ برتر می شدیم.

و شاید شما هم در باشگاه می ماندید؟

نه اصلا. من سال قبل هم می خواستم که بروم اما چون امیر قلعه نویی رفت دوستان به من گفتند که اگر تو هم بروی تراکتورسازی نابود می شود.

تکلیف باشگاه چه می شود؟ شما همچنان عضو هیئت مدیره هستید؟

فردا ظاهرا جلسه است و من اگر وقت کنم در جلسه شرکت می کنم.

ظاهرا ناراحتید؟

نه اما فکر می کنم آنچه بود را انجام دادم و می خواهم در زمینه های دیگری فعالیت کنم. باید نماینده دیگری از سوی سهامداران در باشگاه معرفی کنیم. من اگر از باشگاه بیرون باشم و اسمم نباشد راحت تر می توانم به این تیم کمک کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 430
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 464
  • بازدید ماه : 660
  • بازدید سال : 1,706
  • بازدید کلی : 83,752