loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 23 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پیشکسوت فوتبال از ارسال پیام فرگوسن به وی خبر داد

عکس محمود یاوری

محمود یاوری که به عنوان رئیس مجمع کانون مربیان انتخاب شده بود در ابتدای صحبت‌های خود درباره این کانون عنوان کرد: در ابتدا باید بگویم که اطلاعات اشتباهی درباره سن من داده شده است،‌دراینجا بزرگترهایی وجود دارند که شاید اگر بخواهم اسم آنها را بگویم دیگران ناراحت شوند.

وی در ادامه با اشاره به کناره‌گیری فرگوسن از دنیای مربیگری خاطرنشان کرد: شب گذشته پیامی از فرگوسن دریافت کردم که از من پرسید چگونه با ۷۳ سال سن و ۴۲ سال سابقه توانسته‌ای کار کنی که من در جواب به او گفتم پوستم از شما کلفت‌تر است، پس از این صحبت یاوری حاضرین برای او دست زدند.

وی ادامه داد:‌مربیگری از رب می‌آید و بهترین و بالاترین آموزش دهنده نزد خداوند است. باید علاوه بر سن افرادی در کانون انتخاب شوند که سابقه مربیگری بالایی داشته باشند.

*علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که در صحبت‌هایی کوتاه نقش کانون مربیان را در تصمیم‌گیری‌ها اشاره کرد پس از صحبت‌های یاوری این جلسه را ترک کرد.

وی درباره علت ترک زودهنگام این مراسم گفت: در این جلسه حاضر شدم که به آن رسمیت ببخشم و پس از آن دیگر کاری با من ندارند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 593
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 627
  • بازدید ماه : 823
  • بازدید سال : 1,869
  • بازدید کلی : 83,915