loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 27 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

گزینه سرمربیگری پرسپولیس گفت: طبق معمول یک مربی بعد از انتخاب برنامه‌های خود را به باشگاه می‌دهد و من هم هنوز برنامه‌ای به باشگاه پرسپولیس نداده‌ام.

عکس محمد مایلی کهن

محمد مایلی‌کهن در گفت‌وگویی در خصوص دیدار امروزش با محمد رویانیان گفت: دیدار خوبی با رویانیان داشتم اما من هیچگاه اهل لابی نبوده‌ام و سعی کرده‌ام به بزرگ‌تر از خودم احترام بگذارم.

وی افزود: من فردی هستم که به مشورت هم اعتقاد دارم و طبق وظیفه‌ای که داشتم مشورت هم در راستای کارم انجام داده و حتی مشورت گرفته‌ام.

وی در پاسخ به سؤالی که نظر شما در خصوص ریاست یا مدیریت چیست، گفت: من سنم قد نمی‌دهد در مورد این موضوع صحبت کنم.

مایلی‌کهن در پاسخ سؤال دیگری که آیا شما امروز به رویانیان برنامه داده‌اید، گفت: ‌خیر، طبق معمول بعد از انتخاب یک مربی برنامه‌های خود را به باشگاه می‌دهم و من هم هنوز برنامه‌ای به باشگاه ندادم. اگر انتخاب شدم آن وقت در خدمت باشگاه پرسپولیس هستم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 409
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 443
  • بازدید ماه : 639
  • بازدید سال : 1,685
  • بازدید کلی : 83,731