loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 27 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه ملوان بندر‌انزلی گفت: روز سه‌شنبه با حضور هدایتی مالک باشگاه و مسئولان استان جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد تا در خصوص وضعیت آینده باشگاه تصمیم‌گیری کنیم.

عکس صادق درودگر

صادق درود‌گر با اشاره به مصاحبه حسین هدایتی که اعلام کرده بود برای همیشه از فوتبال خواهد رفت اظهار داشت: تاکنون صحبتی با هدایتی نداشتم و قرار است روز سه‌شنبه با مسئولین استانی و حسین هدایتی جلسه‌ای برگزار شود و من هم در این جلسه حاضر خواهم بود تا در نهایت وضعیت باشگاه ملوان برای فصل آینده مشخص شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بازیکنان و اعضای کادر فنی به استراحت می‌پردازند و من اختلافات با محمد احمد‌زاده را فراموش کردم و دنبال مسائل گذشته نیستم. به اعضای کمیته فنی هم اعلام کردم با بررسی شرایط در خصوص انتخاب کادر فنی در سال آینده نظرشان را به من بدهند.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی خاطرنشان کرد: اعضای کمیته فنی تشخیص خواهند داد محمد احمد‌زاده در چه پستی می‌تواند به ما کمک کند بعد از آن بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه در این ارتباط تصمیم نهایی را خواهم گرفت اما هیچگونه سوء پیشینه‌ای از احمد‌زاده در ذهن ندارم. در نهایت هم او به دنبال زندگی خود خواهد رفت و من هم به دنبال زندگی خودم خواهم بود.

درودگر در پایان گفت: بعد از جلسه سه‌شنبه شب مسئولان استان انزلی با حسین هدایتی و مشخص شدن مالکیت باشگاه و اینکه حسین هدایتی همچنان در فوتبال کشور تیم‌داری خواهد کرد برای سال آینده و حضور پرقدرت در لیگ برتر برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 1,368
  • بازدید کلی : 83,414