loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 32 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

درباره این گونه مسائل فقط اظهار نظر و مصاحبه های خودم ملاک است و هر گونه استناد به دیگران از نظر بنده صحت ندارد و تکذب می شود

عکس امیر قلعه‌نوعی

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در مصاحبه ای کوتاه در حالی که در مسیر فرودگاه امام برای سفر به امارات قرار داشت ، شایعه مذاکره با باشگاه العین امارات را تکذیب کرد .

قلعه نویی در این مورد گفت : « همه فکر و ذکر من در حال حاضر بازی با الشباب است و کسانی که این شایعات را می سازند ، دوست ندارند که استقلال در آسیا نتیجه بگیرد . من از رسانه هایی که این اخبار را پیگیری می کنند ، تقاضا می کنم که شیطنت‌ها نکنند و اجازه بدهند که تیم استقلال در آستانه مسابقه حساس مقابل الشباب آرامش داشته باشد .»

سرمربی تیم استقلال درباره چگونگی صحت و سقم اخبار منتشره درباره اش تاکید کرد : « درباره این گونه مسائل فقط اظهار نظر و مصاحبه های خودم ملاک است و هر گونه استناد به دیگران از نظر بنده صحت ندارد و تکذب می شود . »

قلعه نویی در پایان گفت : « من با همه وجود در خدمت استقلال هستم . هدف همه ما صعود به جمع ۸ باشگاه برتر آسیاست و با قدرت به کار خود ادامه می دهیم . خیال هواداران هم راحت باشد . این گونه شایعه سازی‌ها نمی توانند به روند تیمی ما ضربه بزند . بنده هیچ مذاکره ای را تاکنون با باشگاههای داخلی و خارجی انجام نداده و نخواهم داد . »

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 259
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 293
  • بازدید ماه : 489
  • بازدید سال : 1,535
  • بازدید کلی : 83,581