loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 26 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

علی کریمی ستاره تکرار نشدنی فوتبال ایران برای بازگشت به تیم ملی اعلام آمادگی کرده است.

عکس علی کریمی

کریمی به واسطه توانایی های منحصر به فردش و اخلاق خاصی که دارد، جایگاه ویژه ای بین هواداران فوتبال به دست آورده و همگان در شرایط سخت تیم ملی چشم امید به ساق های جادویی او دارند. در روزهایی که نگرانی های زیادی به خاطر خداحافظی او از فوتبال در شرایط خاص تیم ملی به وجود آمده بود، کریمی برای بازگشت به تیم ملی اعلام آمادگی کرده است. نکته جالب در صحبت های کریمی عذرخواهی او از مردم و سرمربی تیم ملی است چرا که شماره ۸ محبوب فوتبال ایران حرفهایش پس از فینال جام حذفی را احساسی خوانده و اعلام کرده که در فضای خاص خداحافظی اش از فوتبال را اعلام کرده است اما همچون گذشته در خدمت تیم ملی است و حتی حاضر است از روی سکوها به تیم ملی فوتبال ایران کمک کند. در واقع کریمی با این اظهار نظر بزرگی خودش را ثابت کرد و نشان داد که منافع ملی را به منافع شخصی اش ترجیح می دهد.

اعلام آمادگی کریمی برای بازگشت به تیم ملی هنوز با واکنش کارلوس کی روش مواجه نشده اما اعلام موضع سرمربی تیم ملی در مورد سید مهدی رحمتی اهالی فوتبال را امیدوار می‌کند تا شاهد حضور دوباره رحمتی در تیم ملی برای سه بازی حساس و سرنوشت ساز تیم ملی در خرداد ماه باشیم چرا که کی روش اعلام کرده رحمتی باید به صورت کتبی عذرخواهی کند تا در موردش تجدید نظر کند. حالا که کریمی با بزرگ منشی خاص خودش پیش دستی کرده و از مردم و سرمربی تیم ملی عذرخواهی کرده، ‌بعید به نظر می رسد که کی روش چشم بر توانایی های این بازیکن بزرگ ببندد و اجازه بازگشت او به جمع ملی پوشان را صادر نکند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در حال حاضر شرایط بسیار خاص و حساسی را پیش رو دارد ملی پوشان ایران در خرداد ماه باید در سه بازی سخت و سنگین به مصاف قطر، لبنان و کره جنوبی بروند و با توجه به شرایط نا مطلوبی که در جدول داریم، حضور یک بازیکن توانمند و با تجربه مثل علی کریمی در ترکیب تیم ملی می تواند وزنه بسیار مهمی به لحاظ فنی و روحی برای ملی پوشان باشد. در شرایطی که اشکان دژاگه به دلیل مصدومیت شدید بازیهای خرداد ماه تیم ملی را از دست داده است، حضور کریمی که به لحاظ فنی یکی از بازیکنان بسیار مفید در فوتبال ایران است، می تواند ملی پوشان ایران را در راه رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل کمک کند.

نکته مهم دیگر تاثیری است که بازیکنی مثل کریمی بر ملی پوشان به لحاظ روحی و روانی دارد. تمام همبازیان کریمی در سالهای گذشته اعتراف کرده اند که حضور او در تیم روحیه و انگیزه بسیار بالایی برای آنها به همراه داشته و باعث شده کیفیت فنی تیم بالا برود.

کریمی این روزها به صورت اختصاصی تمرین می‌کند تا بدنش را در فرم ایده آل نگه دارد قبل از دیدار پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی هم شاهد تلاش شماره ۸ سرخپوشان تهرانی در تمرینات بودیم کریمی این روزها تلاش می‌کند تا در فرم ایده آل بدنی قرار بگیرد تا با موافقت کی روش یک بار دیگر در خدمت تیم ملی باشد. این اتفاق بهترین خبر ممکن برای تیم ملی در حال حاضر است چراکه یکی از دغدغه‌ها و نگرانی های بزرگ تیم ملی کشورمان مصدومیت دژاگه و خداحافظی کریمی از فوتبال بود که حالا خود کریمی پیش قدم شده و با انرژی و انگیزه بالایی برای بازگشت به جمع ملی پوشان کشورمان تلاش می کند.

تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر شرایط بسیار سختی دارد و در چنین وضعیتی به وفاق و همبستگی ملی نیاز است تا فوتبال ایران از تمام پتانسیل خود برای رسیدن به جام جهانی استفاده کند. بازگشت احتمالی کریمی اگر با عفو رحمتی از سوی کی روش همراه شود می تواند امیدواری های علاقمندان به فوتبال ایران را به حداکثر ممکن برساند تا شاید این بار حسرت حضور در جام جهانی مثل سال ۲۰۱۰ به دل ملت ایران نماند و شاهد صعود تیم ملی به بزرگترین تورنمنت فوتبالی در برزیل باشیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 631
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 665
  • بازدید ماه : 861
  • بازدید سال : 1,907
  • بازدید کلی : 83,953