loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 25 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با موافقت کتبی زنجانی مالک باشگاه راه‌آهن اعلام کرد در صورتی که با دایی به توافق نهایی برسد، قرارداد او با راه‌آهن فسخ می‌شود.

عکس محمد رویانیان

محمد رویانیان پس از سکوت و سپس بیانیه باشگاه راه‌آهن اظهار داشت: ابتدا باید این را عرض کنم که هرگونه مذاکره با دایی با هماهنگی باشگاه راه‌آهن بود.

وی افزود: من به آقای زنجانی مالک باشگاه راه‌آهن نامه‌ای نوشتم و ایشان هم به باشگاه پرسپولیس لطف کرد و موافقت کتبی خود را اعلام کرد.

وی افزود: اگر با علی دایی به توافق برسیم از نظر راه‌آهن پیوستن این مربی به پرسپولیس بلامانع است و فسخ قرارداد ایشان اشکالی ندارد. این دستور مالک باشگاه راه‌آهن بود.

رویانیان ادامه داد: آقای زنجانی همچنین اعلام کرد این آمادگی را دارد که خودش این موضوع را به مطبوعات اعلام کند، پس همه چیز با هماهنگی با مسئولان راه‌آهن بود و خدای ناکرده ما به دنبال زیر پا گذاشتن اصول حرفه‌ای نبودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من نمی‌خواهم از دوست عزیزم آقای رئیسی‌کیا گله کنم اما به ایشان هم عرض می‌کنم هرگونه مذاکره با دایی در خصوص گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس با هماهنگی با مسئولان باشگاه راه‌آهن بود و من حتی مجوز کتبی این موضوع را گرفتم که جا دارد از جناب آقای زنجانی تشکر کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 636
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 670
  • بازدید ماه : 866
  • بازدید سال : 1,912
  • بازدید کلی : 83,958