loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 26 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

مدیر عامل باشگاه استقلال می‌گوید: اگز بر سر نخواستم من دعوا است می‌روم تا استقلال ضربه نخور

 

عکس علی فتح الله زاده

هم ایران آبی است، هم آسیا

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که فعلا شرایط این باشگاه چگونه است، گفت:‌ فعلا که همه چیز آبی است. هم ایران آبی است و هم آسیا. در ایران قهرمان لیگ شدیم و در آسیا جزء ۸ تیم برتر هستیم.

*شرمندگی مقابل بازیکنان من را اذیت کرد

روزهای سختی را می‌گذرانم. فصل گذشته از صفر تا ۱۰۰ هزینه‌ها برای قهرمانی ما نزدیک به ۱۹ میلیارد تومان شد. ۱۰ میلیارد خودم آوردم که یک رقم بی‌سابقه بود و از این ۱۹ میلیارد نمی‌توانستیم کمتر هزینه کنیم. اما ۴ تیم بالای جدول بیش از این هزینه کردند. وزارت ورزش فقط ۳ میلیارد به ما پول داد، اما شرمندگی مقابل بازیکنانم بیش از هر چیزی من را اذیت کرد. روزهایی که نمی‌توانستم در رختکن پاداش بدهم، بازیکنانم متلک می‌گفتند که بازی‌ها را ما می‌بریم و پاداشش را تیم‌های دیگر می‌گیرند چون وضع رقبای ما خیلی بهتر بود.

* اگر سر نخواستن من دعوا است حاضرم بروم!

مدیرعامل باشگاه استقلال با تعریف و تمجید از ارکان تیمش گفت:‌ باید به غیرت قلعه‌نویی و بازیکنان تبریک گفت اما مشکل ما برای فصل جدید این است که ۳،۴ میلیارد تومان بدهی دارم آن هم از فصل گذشته و اگر الان بخواهم استارت بزنم، حداقل ۳ میلیارد پول نیاز دارم که با بدهی‌ها نزدیک ۷ میلیارد تومان می‌شود. این را هم نمی‌خواهم فقط وزارت ۳ میلیارد به ما پول بدهد که کار را برای بستن تیم در آسیا شروع کنیم اما اگر مشکل من هستم و سر نخواستن من دعوا است، حاضرم بروم تا کسی بیاید که به استقلال ضربه نخورد.


*اگر پول نرسد مسئولیتی در استقلال ندارم

وی در خصوص جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال، گفت: با آنها صحبت کردیم و قرار شد یک هفته صبر کنیم تا پول تزریق شود. اگر نشد من می‌روم و دیگر مسئولیتی در استقلال ندارم. شاید مسئولان می‌خواهند که تیم ضعیف باشد و کار به شکلی پیش برود که نتوانیم تیمی خیلی قوی ببندیم، اما من آدمی نیستم که با این شکل کار کنم.

*بمانم، قلعه‌نویی، مجیدی و رحمتی می‌مانند

فتح‌الله‌زاده در خصوص نگرانی هواداران مبنی بر حفظ ستاره‌های این تیم، گفت: اگر من در استقلال باشم، شک نداشته باشید که قلعه‌نویی می‌ماند و فرهاد مجیدی هم فصل آینده خداحافظی نمی‌کند و در استقلال بازی خواهد کرد. در مورد نکونام هم باید بگویم او بازیکن خوبی است و با غیرت بازی می‌کند، باید بر سر مبلغ قراردادش با او حرف بزنم. رحمتی نیز ۴،۵ پیشنهاد خیلی خوب دارد اما از او خواستم که چند روز دست نگه دارد و با تیمی مذاکره نکند. متاسفانه مدیرعامل یک باشگاه به یکی از بازیکنان تیمش مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پیشنهاد داده و حالا شما بگوئید که تکلیف ما چیست؟

* تشعشع ستاره سوم را می‌بینم

استقلال در شرایطی در آسیا به مصاف رقبا رفت که حریفان شرایط بسیار خوبی داشتند و پاداش‌های کلانی به بازیکنان خود می‌دادند. وقتی الشباب را بردیم یکی از دوستانمان در امارات به تیم پاداش داد و ما اینقدر بی‌پول بودیم که همان مبلغ را هزینه تیم کردم و پس از برگشت به بازیکنان پاداش دادم. استقلال در آسیا طوری عمل کرده که تشعشع ستاره سوم را روی پیراهن ما می‌بینم به شرطی که حمایت شویم نه با این شرایط .

*پولدار نشده‌ام،دارم ورشکست می‌شوم!

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه آیا در این فوتبال پولدار شده است، گفت: نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه دارم ورشکست می‌شوم، همین حالا یک میلیارد تومان از جیبم هزینه کردم و چک‌هایی که برای باشگاه کشیده‌ام، برگشت خورده است. همین مسئله باعث شده، تا در کار تجاری خودم دچار مشکل شوم و در بانک مرکزی چک برگشتی داشته باشم. واقعا دریافت ۳ میلیارد تومان در این شرایط خجالت‌آور است که باید به خاطر آن بجنگیم و باید بگویم که همین حالا هم که هنوز تیم بسته نشده، نمی‌توانم اسپانسر بگیرم.

*رئیس جمهور می‌گوید بودجه بدهید، اما وزارت می‌گوید بودجه نداریم

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص تأمین بودجه این باشگاه، گفت: اگر دوستان به تیم‌های دیگر پول می‌دهند، از ما هم حمایت کنند در جلساتی که بارها در خدمت رئیس جمهور بودیم، او تاکید کرد که به تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس پول داده شود و بودجه تزریق شود. اما وزارت این کار را نکرده و می‌گویند بودجه نداریم. حرف من این است بودجه باید گرفته شود که اگر به ما تزریق شود، تمامی بازیکنان و کادر فنی را نگه می‌دارم اما تا پول نباشد، فکرمان کار نمی‌کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1,402
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,436
  • بازدید ماه : 1,632
  • بازدید سال : 2,678
  • بازدید کلی : 84,724