loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 31 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

امیر عابدینی مدیرعامل داماش گیلان در گفتگو با برنامه سکو شبکه باران از وقوع اتفاقاتی خوش در یکشنبه آینده برای این باشگاه شمالی خبر داد

 

عکس امیر عابدینی

وی که به صورت تلفنی روی خط این برنامه آمده بود در پاسخ به پرسش مجتبی پوربخش مجری و تهیه کننده سکو، مبنی بر خروج بازیکنان سرشناس این تیم از جمله: حسین ابراهیمی، جهانبخش، نظیف کار، آبشک و.. گفت:

ببینید جهانبخش در حال ترانسفر شدن به خارج از کشور است و با هماهنگی کامل ما انجام می شود و امیدواریم تا یک بازیکن به اروپا ترانسفر بشود و باعث گردد که جوانانی که دنبال باشگاه مناسب می گردند یک نیم نگاهی به داماش داشته باشند. چون وقتی اینجا برای کسی فرصتی پیش بیاید ما فرصت سوزی نمی کنیم.

در مورد حسین ابراهیمی، اگر او بیاید و با هم مذاکره کنیم بنده اینجا عرض می کنم که رقمی که به آقای ابراهیمی پیشنهاد کردند و ایشان و باشگاه نفت اعلام کرده ۴۰۰ میلیون تومان است و بنده اینجا شهادت می دهم در جلوی مردم گیلان و اعلام می کنم که ما ۴۵۰ میلیون تومان به حسین خواهیم داد، تا او بماند. بهانه را از ایشان خواهیم گرفت. حسین ابراهیمی متعلق به این شهر است و متعلق به این باشگاه است. آبشک و نظیف کار قطعا الان نگران بعضی مسایل مالی هستند و بنده عرض می کنم مسایل مالی به زودی حل خواهد شد و اتفاقات میمونی در حال افتادن است و من نوید روزهای خوشی را از دوستانمان شنیدم و امکان اینکه سال آینده دیگر این مشکلات را نداشته باشیم بسیار زیاد است.

وی در ادامه در ارتباط با مشکلات مالی که در این دو ساله به شدت گریبان این تیم را گرفته است و احتمال رفتن سایر بازیکنان، چنین گفت:

من در اول سال قراردادهای بچه‌ها را با تخفیف منعقد کردم. با خلف وعده هایی که دوستان و خریدار ما ایجاد کردند، باز هم بچه های ما ایستادند. هارمونی فوتبالی که در ایران نشان دادند در برابر سپاهان و استقلال بی نظیر بود و به همین دلیل دست ما را امسال بازگذاشتند که زیاد نگران بازیکنان جدید نباشیم. ۳،۴ بازیکن تازه نیاز داریم که خواهیم گرفت. ابوذر رحیمی قراردادش را با ما تمدید کرد و می ماند.نگرانی ما این بود که ابوذر برود و او حالا خواهد ماند.

درباره سایر بچه‌ها هم که به ریش سپید ما احترام می گذارند وقتی ما ریش گرو بگذاریم معمولا می مانند. ضمن اینکه واقعیت مطلب این است که وقتی فدراسیون نام سیزده باشگاه بدهکار را اعلام کرد ما جز آنها نبودیم.البته این اعتباری است و نه اینکه بدهکار نباشیم. این حسن نیت بازیکنان ما را نشان می دهد. حسن نیت طلبکاران ما را نشان می دهد و اینکه آنها به یک ریشه ای اعتقاد دارند. ریشه ی داماش، و آن شرایطی که ما در بحران داشتیم. من از همه آنها ممنونم که باعث آبرو داری شدند. تا حالا صبوری کردند. بنده هم اینجا به طرفدارهای داماش اعلام می کنم که داماش سال آینده هم بازیهایش را با موفقیت حاضر خواهد شد و مسیر کارش را رقم خواهد زد.

عابدینی درباره اینکه گفته بود ناظمی و دارکو فعلا گزینه ما برای سرمربی و مربی هستند، گفت:

من دوست ندارم که از لغت فعلا برای سرمربی گری ناظمی استفاده کنیم. من به آنها اعتقاد دارم مگر اینکه اتفاقی بیفتد که از دست من خارج باشد.

وی در پاسخ به اینکه "چه تضمینی وجود دارد داستان هرندی برای ناظمی تکرار نشود، چرا که شما گفته بودید اخراج هرندی و آمدن درخشان تصمیم من نبود و خواسته آقای قویدل بود!" چنین گفت:

من سکوت کرده بودم درباره علت جدایی هرندی و آمدن درخشان و حالا شما علنی کردید. بله درست است. اما من از آقای هرندی پیش از آمدن به داماش در کار مربی گری سابقه ای نداشتم اما از آقای ناظمی و دارکو این سابقه را دارم. من مخالف آقای درخشان بودم و چگونه رفتن آقای هرندی هم برای من مساله بود. دلم نمی خواست هرندی اینگونه برود. ولی به هر حال این اتفاق افتاد.سال سختی را پشت سر گذاشتیم.اما با عاقبت خیر به پایان رسید.امیدوار هستم سال جدید را به گونه ای شروع کنیم که دیگر نگرانی های ما کمتر شود.
مدیرعامل داماش گیلان درباره موعد رسیدن این خبرهای خوش چنین گفت:

خبرهای خوشی روز یکشنبه در یک نشستی که خواهد بود قرار است اتفاق بیفتد و من آنها و تصمیماتی که خواهیم گرفت را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد. جا دارد اینجا از مسئولان استان، از آقای فرماندار تشکر کنم. از رییس هیات فوتبال استان که پا به پای ما و کنار ما ایستاد و کار را به دست گرفت تا این نتایج بدست آمد، تقدیر کنم. از همه تشکر می کنم و دست مردم را می بوسم و به خدمت گذارانی که به مردم خدمت صادقانه می کنند درود می فرستم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1,031
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,065
  • بازدید ماه : 1,261
  • بازدید سال : 2,307
  • بازدید کلی : 84,353