loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 24 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت: اگر مردم انزلی کمک کنند مسی را هم به ملوان می‌آورم.

 

عکس صادق درودگر

صادق درودگر در نشست خبری باشگاه ملوان اظهار داشت: اسکوکیچ در کارش در ملوان جدی است و وقتی استقبال شما خبرنگاران را می‌بیند جدی‌تر می‌شود. دوست دارم در اولین تمرین ملوان ورزشگاه پراز تماشاگر باشد ما با مطالعه دراگان را انتخاب کردیم و این انتخاب معنایش این نیست که در فوتبال انزلی دانش فوتبال وجود ندارد من با نصرت ایراندوست برای سرمربیگری ملوان صحبت کردم اما در نهایت با نظر جمعی از پیشکسوتان ملوان از جمله ایراندوست، پیشگاه هادیان، غفور جهانی، عزیز اسپندار، اسکوکیچ را انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: ایراندوست به من گفت عشق و علاقه‌اش آن است که در خدمت جوانان باشد و اگر نکته‌ای را لازم بداند به سرمربی جدید ملوان خواهد گفت همانطور که در گذشته این کار را انجام می‌داده است.

درودگر تصریح کرد: پرورش نیرو فقط پرورش بازیکن نیست باید مربی هم پرورش داد و دانش مربیان را هم ارتقا دهیم. دراگان یک مربی حرفه‌ای است و وجود او در این باشگاه نفی‌کننده این نیست که در انزلی دانش مربیگری وجود ندارد. زیرا تیم‌های پایه ملوان در سطح کشور همگی بین دوم تا چهارم هستند. و این نتایج در تاریخ ملوان بی‌سابقه بوده است که حاصل زحمات ایراندوست بوده است.

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به مطالعه اسکوکیچ در مورد ملوان اظهار داشت: وقتی برای اولین بار با اسکوکیچ شام می‌خوردیم ممدلی زیتون (لیدر ملوان) آمد و اسکوکیچ به او گفت تو همیشه یک کلاه داشتی آن کلاه کجاست. او به دقت مسائل مربوط به ملوان را مطالعه کرده است و به من هم گفت باید پژمان نوری و جلال رافخایی را در تیم نگه داری.

درودگر با اشاره به شرایط باشگاه ملوان اظهار داشت: روزی یک داور توپی را که از پشت وارد دروازه شده بود را گل اعلام کرد بازیکنان تیم به او اعتراض کردند و گفتند تو مگر وجدان نداری. گفت من وجدان دارم اما چشمم خوب نمی‌بیند. اکنون حکایت ماست پول ندارم و باید به باشگاه ملوان کمک شود اگر مردم شهر کمک کنند من حتی مسی را به هم ملوان می‌آورم. بازیکنان انزلی باید قدر این شهر و تیمشان را بدانند که می‌دانند.

وی ادامه داد: جلال رافخایی بیشتر از ۱۳ پیشنهاد داخلی وخارجی دارد . پژمان نوری پیشنهاد بیش از یک و نیم میلیارد تومانی دارد و جالب است آنها هیچ تعهد حرفه‌ای هم به باشگاه ندارند زیرا قراردادشان با ملوان تمام شده اما وجدان دارند و به تیم شهرشان عشق می‌ورزند. من تاجایی که بتوانم تلاش خواهم کرد این دو بازیکن را نگه دارم.

درودگر در مورد اینکه چرا دستیاران بهتری برای اسکوکیچ انتخاب نشده است، گفت: من به ۴-۵ نفر پیشنهاد و بفرما زدم اما قبول نکردند نمی‌توام به زور اسلحه آنها را به ملوان ببرم. با حضور پیشکسوتان ملوان از بین لیستی که تهیه شده بود، بهترین‌ها را انتخاب کردیم . نمی‌توانم اسرار شخصی یک مربی را اینجا بگویم و بگویم چه مسائلی بین او و یک بازیکن وجود داشته است. همه ما باید خودمان را فدای تیم شهرمان کنیم.

مدیرعامل ملوان در مورد اینکه در کار سرمربی کروات دخالت خواهد کرد یا نه،‌گفت: فوتبال مثل یک سیستم و یک ماشین است اگر اجزای این ماشین به درستی کار نکنند آن ماشین حرکت نخواهد کرد حتی اگر بنز باشد. فرمان ماشین نمی‌تواند کار موتور را انجام دهد و یا برعکس. بنابراین به هیچ عنوان در کار فنی دخالت نمی‌کنم اما استراتژی تیم را من تعیین می‌کنم. اینکه بخواهیم چه مدلی در فوتبال داشته باشیم مثل آژاکس، دورتموند و یا آرسنال باشیم که بازیکنان جوان را پرورش می‌دهند و یا اینکه مثل رئال و بارسلونا ستاره‌ها را جمع کنیم. این را من می‌گویم. ولی اینکه تیم با چه ترکیبی بازی کند، چگونه تمرین داشته باشد را سرمربی تعیین خواهد کرد.

وی ادامه داد: امروز با ۵ بازیکن قرارداد بسته‌ام اما قراردادشان را ثبت نکرده‌ام زیرا باید آنها را سرمربی تیم تائید کند. اگر سرمربی آنها را تائید نکند قرارداد را تقدیم بازیکن خواهم کرد. من به این خاطر با این بازیکنان قرارداد بستم زیرا باشگاه‌های دیگر خواهان آنها بودند. برخی دوستان بعد از شکست داور، دخالت مدیران یا آب و هوا را مقصر می‌دانند اما مربیان حرفه‌ای کمتر چنین دیدگاهی دارند آنها با برطرف کردن ضعف‌هایشان و افزایش دانش و قدرت دانش خود به دنبال موفقیت هستند.من تا زمانی که دراگان در ملوان باشد در کنارش خواهم بود.

وی افزود: مردم انزلی باید به دراگان و بازیکنان انرژی بدهند من نیازی به این انرژی ندارم زیرا فوتبال ایران را می‌شناسم همه باید به هم کمک کنند تا ملوان پیروز شود. دراگان به خاطر پول به ملوان نیامده است زیرا بعد از امضای قرارداد اینترنتی با ما کویتی‌ها به او پیشنهاد بهتری دادند اما او به تعهدش به ما پایبند بود حتی ۸ پیشنهاد از باشگاه‌های عربستان و کشورهای دیگرداشت با ارقامی در حدود ۳۰۰ هزار یورو. اما این مربی گفت که به خاطر هواداران به ملوان می‌آید زیرا فوتبال با هواداران معنی پیدا می‌کند.

درودگر با پیشنهاد قرارداد یک میلیون یورویی به علی کریمی از سوی یک باشگاه قطری گفت: علی کریمی به خطه گیلان و تیم ملوان علاقمند است و گفت در صورتی که به تیم قطری بروم بخشی از مبلغ قرارداد را به باشگاه ملوان کمک خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به نامه سرگشاده که برای رئیس‌جمهور برای کمک به ملوان نوشته است، گفت: امیدوارم رئیس‌جمهور همانطور که در روزهای اول کاریش در سفرهای استانی انگیزه داشت و گروهی را برای پاسخگویی به نامه‌های مرم بسیج کرده بود در روزهای آخر کارش هم همانگونه باشد. من نامه را از طرف ۱۵۰ هزار مردم انزلی و ۵۰-۶۰ نفر از هواداران این تیم در شهرهای مختلف برای رئیس‌جمهور نوشتم.

وی ادامه داد: اکنون حتی تیم‌هایی که به ظاهر خصوصی هستند از دولت پول می‌گیرند عدالت محوری در فوتبال رعایت نمی‌شود. من اصراری به ماندن در ملوان ندارم رئیس‌جمهور بیاید و باشگاه ملوان را سه سال دیگر به منطقه آزاد انزلی بدهد و خودش هم برای این باشگاه مدیرعامل انتخاب کند زیرا اینگونه به ملوان کمک می‌شود. انزلی شهری است که پتانسیل بالایی دارد حتی پتانسیلش از استان خوزستان در فوتبال بالاتر است زیرا در شهر ۱۵۰ هزار نفری در همه رده‌ها ۳۲ بازیکن داریم. رئیس‌جمهور یک اسپانسر قوی به باشگاه ملوان برای سه سال آینده معرفی کند قول می‌دهم این باشگاه خودکفا شود.

وی در مورد اینکه چه شد که در ابتدای فصل گذشته دنبال آسیایی شدن ملوان بود اما بعد سطح توقعش کم شد، گفت: سطح توقعم کم نشد بلکه شرایط تغییر کرد نمی‌خواهم اتفاقات فصل گذشته را کالبدشکافی کنیم فقط این نکته را می‌گویم که اکنون بودجه باشگاه ۵ میلیارد تومان است آن هم در حالی که رقبای ما مثل سپاهان و پرسپولیس به بازیکنا پیشنهاد دو میلیارد و نیمی می‌دهند یا استقلال برای نکونام ۴ میلیارد تومان هزینه کرد. من به بازیکن باید بدهم یک سوم پولی که باشگاه‌های دیگر می‌گیرند بگیر اما با قلبت بازی کن. اگر ما به پژمان نوری یک میلیارد هم بدهیم باز هم او فداکاری کرده است. زیرا از ۵۰۰ میلیون تومان رقم قراردادش زده است.

درودگر افزود: فصل گذشته در حالی که سعید شیرینی در خانه او بود او به ملوان آمد آن هم در حالی که باشگاه پرسپولیس ۷۰۰ میلیون تومان به او نقد می‌داد و ۷۰۰ میلیون هم در طول فصل. جلال رافخایی هم پیشنهاد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی دارد. باید ۴-۵ بازیکن سرباز بگیریم و در پست‌هایی که دراگان بازیکن می‌خواهد آنها را جذب کند.

وی افزود: من با مدیران نفت تهران، فولاد و .. صحبت کردم آنها می‌گفتند بودجه ما از فصل گذشته مشخص شده است. در حالی که در ملوان چنین شرایطی نیست ما حتی زمانی که به ملوان آمدیم بازیکنان پیراهن برای تمرین نداشتند و من ۱۰۰ میلیون از سازمان لیگ و ۲۰۰ میلیون هم از حسین هدایتی گرفته بودم. بنابراین در ملوان شرایط باشگاه‌های دیگر وجود ندارد البته اکنون مسئولان شهر مثل فرماندار و شورای شهر برای حمایت کار جلو گذاشتند. باید حق مردم انزلی داده شود. بیشتر از آن را نمی‌خواهند. یک درصد درآمد شرکت‌های تولیدی باید صرف ورزش شود.

وی ادامه داد: مگر در خوزستان فولاد ۲۰ میلیارد تومان یا در تبریز تراکتورسازی ۲۰ میلیارد هزینه می‌کند کسی به آنها چیزی می‌گوید از آنها تشکر هم می شود. در سپاهان هم فولاد ماهان هزینه می‌کند. در انزلی هم باید شرکت نفت خزر و ... به تیم کمک کنند. من می خواهم از محل فروش بازیکن و جذب اسپانسر تیم را اداره کنم. ملوان در دو فصل گذشته ۱۰ میلیون تومان از جذب اسپانسر درآمد داشت اما از زمانی که من آمدم ۸۰۰ میلیون درآمدزایی از اسپانسر داشتیم. یک قرارداد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی هم امضا شده که هنوز اجرایی نشده و پیگیر آن هستم که اگر این اتفاق بیفتد ۲ میلیارد تومان از اسپانسر درآمد داشتم.

درودگر در مورد اینکه علی فتح‌الله‌زاده گفت برای استقلال در یک فصل ۱۰ میلیارد تومان درآمدزایی می‌کند، گفت: فکر می‌کنم فتح‌الله‌زاده رقم زیادی گفته است زیرا البته پرسپولیس و استقلال از بانک شهر پول می‌گیرند و یک نوع رانت است و شهرداری تهران به آنها کمک می‌کند. ملوان را باید با سپاهان و فولاد و تیم‌های دیگر مقایسه کنیم.

وی در مورد اینکه باشگاه‌های ایران به دلیل بدهی تعلیق شده‌اند ، گفت: پس باید کل فوتبال ایران را تعطیل کرد. برخی بازیکنان ما هنوز از باشگاه‌های دیگر طلب دارند. جواد شیرزاد از پاس تهران طلب دارد.پژمان نوری ۴۰۰ میلیارد از باشگاه اماراتی طلب دارد با این حال حق طلبکاران رامی‌دهیم و با آنها مصالحه خواهیم کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1,175
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,209
  • بازدید ماه : 1,405
  • بازدید سال : 2,451
  • بازدید کلی : 84,497