loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 23 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

من از سایپا پول کمتری هم نسبت به دیگر پیشنهاداتم گرفتم اما فکر کنم اینجا آرامش بیشتری دارم و می توانم بدون حاشیه به کارم ادامه دهم.

 

عکس رضا ناصحی

رضا ناصحی بازیکن مشهدی تیم آلومینیوم که اگرچه تیمش سقوط کرد اما فصل موفقی را پشت سر گذراند و بازدن ۵گل و ۱۱ پاس گل یکی از خوبهای فصل گذشته بود با داشتن پیشنهاداتی از داماش و ذوب آهن در نهایت تصمیم گرفت فوتبال خود را در کرج ادامه دهد و به تیم سایپا پیوست.
ناصحی در صحبتی کوتاه با سایت گل گفت:
من از سایپا پول کمتری هم نسبت به دیگر پیشنهاداتم گرفتم اما فکر کنم اینجا آرامش بیشتری دارم و می توانم بدون حاشیه به کارم ادامه دهم.
رضا ناصحی همچنین افزود:
این فصل می خواهم با انجام بازی های خوب بتوانم با سایپا به یک مقام خوب دست پیدا کنم و هدفم کسب عنوان آقای پاس گلی در لیگ است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1,549
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,583
  • بازدید ماه : 1,779
  • بازدید سال : 2,825
  • بازدید کلی : 84,871