loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 19 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

مدیربرنامه‌های کریم انصاری‌فرد گفت: من هر روز در حال سفر برای پیگیری کارهایم هستم و فقط می‌دانم انصاری‌فرد در حال استراحت میان فصل است.

 

محمود فاضلی در خصوص خبر عقد قرارداد کریم انصاری‌فر با باشگاه بوخوم آلمان گفت: همه می‌دانند وقتی که یک بازیکن قرارداد نهایی‌اش را امضا کرد آن وقت خبر قطعی را به علاقمندان به این بازیکن می‌دهم. هر روز در ایران خبر جدیدی منتشر می‌شود. قبلا فقط روزنامه‌ها بودند اما حالا خبرگزاری‌ها هم اضافه شدند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا انصاری‌فرد به دیدار شما آمده بود یا خیر، گفت: من همیشه برای پیگیری کارهایم در حال سفر هستم و تا آنجا که اطلاع دارم کریم در حال حاضر در حال استراحت میان فصلش است و هیچ چیز دیگری در رابطه با این موضوع نمی‌توانم بگویم. چون آن وقت هر روز باید به دنبال تکذیب یا تائید خبرها باشم.

وی در پایان درباره علی کریمی گفت: فعلا در خصوص این بازیکن صحبتی ندارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1,340
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,374
  • بازدید ماه : 1,570
  • بازدید سال : 2,616
  • بازدید کلی : 84,662