loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 23 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

مسئولان مس برای جذب یک بازیکن ۵ گله که درست هم نیست نامش را بگویم حاضرند ۹۰۰ میلیون پول بدهند اما به من که می رسد پول هایشان کم می شود

 

عکس تیم مس کرمان

مصطفی شجاعی، فصل فوق العده ای را در پیراهن مس کرمان پشت سر گذاشت. شجاعی با اینکه خیلی از بازیها را به دلیل مصدومیت از دست داد اما ۱۴ گل برای مس کرمان به ثمر رساند تا عنوان سومین گلزن لیگ دوازدهم را به خود اختصاص دهد. شجاعی که گفته می‌شد با مسئولان مس به توافق رسیده این موضع را تکذیب می‌کند و می گوید:« با مسئولان مس به توافق نرسیده ام. با مسئولان مس از نظر مالی اختلاف دارم. نمی دانم چرا انها با خواسته های من موافقت نمی کنند. من سال خوبی را با مس پشت سر گذاشتم و همه دیدند که برای موفقیت مس با پای مصدوم هم بازی کردم اما نمی دانم حالا که بحث توافق برای سال آینده پیش آمده آنها چنین برخوردی با من می کنند. مسئولان مس برای جذب یک بازیکن ۵ گله که درست هم نیست نامش را بگویم حاضرند ۹۰۰ میلیون پول بدهند اما به من که می رسد پول هایشان کم می شود. برای من می خواهند یک چهارم این مهاجم ۵ گله پول بدهند که من هم به هیچ وجه قبول نمی کنم»

شجاعی که از تیمهای مطرح لیگ برتری پیشنهاد دارد در ادامه می گوید:« پیشنهاد ۸۰۰،۹۰۰ میلیونی ام را به خاطر مس رد کردم. البته تیمهای خواهانم هنوز هم منتظر من هستند اما نمی دانم چرا مسئولان مس با من که یک بازیکن بومی و کرمانی هستم چنین برخوردی می کنند. رفتار آنها رفتار خوبی با یک بازی بومی نیست. وقتی انها با همشهری خود چنین رفتاری می کنند دیگر چه انتظاری از کی روش است که مرا به تیم ملی دعوت کند. با توجه به پیشنهادهایی که مسی‌ها داده اند فکر می کنم دیگر نمی توانیم به توافق برسیم و من هم باید به فکر بقیه پیشنهادهایم باشم»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1,015
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,049
  • بازدید ماه : 1,245
  • بازدید سال : 2,291
  • بازدید کلی : 84,337