loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 23 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

بازیکن سابق تراکتورسازی می‌گوید در آینده‌ای نزدیک درباره‌ی مسائل اخیر دست به روشنگری می‌زند.

 

240513_he8ldp5b.jpg

قاسم دهنوی ، درباره‌ی آخرین وضعیتش گفت: فعلا نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم ولی بزودی مسائل زیادی را مطرح می‌کنم. متاسفانه باشگاه پرسپولیس رفتار منطقی‌ای نداشته و من همه چیز را به جلسه با آقای حسن‌زاده موکول می‌کنم.

او در ادامه و در پاسخ به صحبت‌های مطرح شده از سوی سالارکیا اظهار کرد: فعلا جواب او را به احترام آقای دایی نمی‌دهم ولی مطمئن باشید به موقع همه چیز را می‌گویم.

بازیکن سابق تراکتورسازی در پایان افزود: برای آنهایی که منتظر محروم شدن من هستند، متاسفم.

به گزارش ایسنا، قاسم دهنوی بعد از قرارداد با پرسپولیس به سپاهان اصفهان پیوست و بعد از شکایت پرسپولیس تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های ورزشی محروم شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 1,140
  • بازدید کلی : 83,186