loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 30 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

دو تیم برزیل و اروگوئه برای تعیین اولین فینالیست جام کنفدراسیون ها مقابل هم صف آرایی خواهند کرد؛ قضاوت این دیدار به عهده اوسس شیلیایی است.

این دو تیم 70 بار تا به حال مقابل هم قرار گرفته اند که سهم برزیل 32 پیروزی و 125 گل زده است، سهم اروگوئه هم 19 پیروزی و 90 گل زده است؛ 19 بار هم به تساوی رسیده اند.

ترکیب برزیل: ژولیو سزار، دنی آلوز، تیاگو سیلوا، مارسلو، داوید لوئیز، گوستاوو، پائولینیو، اسکار (هرنانس)، نیمار (دانته)، هالک (برنارد)، فرد

ترکیب اروگوئه: موسلرا، گودین، لوگانو، کاسرس، کریستین رودریگز (گارگانو)، ماکسی پریرا، ریوس، گونزالز، سوارز، کاوانی، فورلان

در ابتدای بازی مراسمی کوتاه با سخنرانی تیاگو سیلوا برای یاد بود درگذشت مارک ویوین فوئه برگزار شد؛ و سپس اروگوئه بازی را آغاز کرد.

برخلاف بازی های قبلی برزیل که کار را با فشاری بالا شروع می کردند، این بار اروگوئه شروع بهتری داشته و در همان ابتدا هن صاحب ضربه کرنر شده است.

با پرسینگ خوب شاگردان اسکار تابارز برزیلی ها فعلاً مجبور به دور کردن توپ ها شده اند؛

در دقیقه 13 اروگوئه صاحب ضربه پنالتی شد؛ داوید لوئیز روی کرنر ارسالی اروگوئه ای ها، کاملاً واضح لوگانو را گرفت و نقش زمین کرد؛ داور هم بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد و کارت زرد برای داوید لوئیز...

در دقیقه 14 فورلان پشت توپ ایستاد اما ژولیو سزار با تجربه با واکنشی بی نظیر ضربه فورلان را راهی کرنر کرد تا فرصتی عالی از دست اروگوئه برود!

در دقیقه 21 کاوانی هم کارت زرد اول تیمش را دریافت کرد؛

در دقیقه 28 بعد از یک و دوی خوب هالک با اسکار، ضربه آخر را هالک به بدترین شکل ممکم زد تا فرصتی خوب از دست برود.

در دقیقه 30 ضربه پای چپ فورلان از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 36 روی ارسال زمینی مارسلو گودین در آخرین لحظه توپ را از مقابل پای فرد راهی کرنر کرد.

در دقیقه 39 لوئیز گوستاوو بعد از اینکه توپ را دور کرد، پایش به کریستین رودریگز برخورد و داور کارت زرد سوم بازی را به او نشان داد.

در دقیقه 41 برزیل به گل اول بازی رسید؛ پاس بلند گوستاوو به نیمار رسید اما ضربه او در شرایط تک به تک توسط موسلرا دور شد، اما بلافاصله فرد از راه رسید و با ضربه ای دقیق دروازه اروگوئه را باز کرد؛

در دقیقه 43 لوئیز سوارز می توانست کار را به تساوی بکشد اما روی رفت و برگشتی که از اوت پریرا به دست آمد را به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون فرستاد.

در نهایت این نیمه با برتری 1 - 0 زرد پوشان به پایان رسید تا فورلان بیش از پیش حسرت پنالتی که از دست داد را بکشد.

نیمه دوم؛

در دقیقه 48 کاوانی اولین گل خود در این تورنمنت را در بهترین بازی ممکن به ثمر رساند؛ روی حرکت دیدنی سوارز مدافعان برزیل دچار اشتباه شدند و توپ را ناقص دفع کردند؛ کاوانی هم زود تر از مارسلو به توپ رسید و با پای چپ دروازه سزار را باز کرد.

در دقیقه 57 هالک از فاصله ای بسیار دور ضربه آزاد به دست آمده را به شکل مستقیم زد؛ اما موسلرا با مشت این ضربه محکم را راهی کرنر کرد.

گلی که کاوانی امشب به ثمر رساند 15مین گل ملی او بود و بعد از حدود 6 ماه بالاخره موفق شد تا در تیم ملی به گل برسد؛ او امشب بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و حتی بارها تا خط دفاع خودی آمده و توپ گیری کرده است...

در دقیقه 63 اسکولاری اولین تعویض تیمش را انجام داد و برنارد به جای هالک به بازی آمد؛

در دقیقه 65 اروگوئه تا آستانه گل دوم هم رفت؛ ارسال خوب فورلان به داخل محوطه برزیل با ضربه سر سوارز همراه شد، اما ضربه او به سر تیاگو سیلوا هم برخورد کرد و به شکلی خطرناک از بالای دروازه به کرنر رفت.

در دقیقه 69 روی حرکات برنارد تازه وارد، برزیل حمله ای خوب تدارک دید اما در نهایت روی پاس پشت پای اسکار به نیمار، ضربه این بازیکن در اختیار موسلرا قرار گرفت.

در دقیقه 72 هرنانس هم به جای اسکار وارد میدان شد.

در دقیقه 74 هم آلوارو گونزالز بعد از اینکه با توپ به نیمار که روی زمین بود ضربه زد کارت زرد را از انریکه اوسس دریافت کرد.

دقیقه 75 هم مارسلو به دلیل خطا به روی کاوانی کارت زرد گرفت.

در دقیقه 79 ضربه پای چپ کاوانی بعد از برخورد با زانوی گوستاوو به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت؛ سزار در این صحنه تنها نظاره گر بود.

در دقیقه 82 روی ارسال زمینی و سریع مارسلو گونزالز روی توپ اثر گذاشت و به کرنر فرستاد؛ اما بعد از آن خودش به علت ضربه دچار مصدومیت شد و با گارگانو تعویض شد؛

دقیقه 86 پائولینیو کار را برای اروگوئه تمام کرد؛ کرنر ارسالی نیمار به تیر دوم با ضربه سر خوب پائولینیو از روی دستان موسلرا درون دروازه قرار گرفت.

در ادامه اروگوئه برای رسیدن به گل تلاش بسیاری کرد و فشار بی امانی آورد، اما موفق نشد تا برزیل در خانه به فینال صعود کند. آنها اکنون باید منتظر بازی فردا شب باشند تا حریف خود را بشناسند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 658
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 692
  • بازدید ماه : 888
  • بازدید سال : 1,934
  • بازدید کلی : 83,980