loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 31 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

دو تیم برزیل و اسپانیا در فینال رقابت های جام کنفدارسیون ها مقابل هم قرار خواهند گرفت؛ اسپانیا قدرتمند ترین تیم حال حاضر جهان امتحان سختی در مقابل برزیل پرافتخار خواهد داشت؛ چرا که آنها از امتیاز میزبانی نیز برخوردارند.

دو تیم تاکنون 8 بار در مقابل هم قرار گرفته اند که سهم برزیل 4 پیروزی و 11 گل زده است، سهم ماتادورها هم 2 برد و 8 گل؛ ضمن اینکه 2 بار هم به تساوی رسیده اند.

ترکیب برزیل: ژولیو سزار، دنی آلوز، تیاگو سیلوا، داوید لوئیز، مارسلو، گوستاوو، پائولینیو (هرنانس)، اسکار، نیمار، هالک (جادسون)، فرد (ژو)

ترکیب اسپانیا: کاسیاس، پیکه، راموس، آربلوا (آسپلیکوئتا)، آلبا، بوسکتس، ژاوی، اینیستا، ماتا (ناواس)، پدرو، تورس (ویا)

قضاوت این دیدار بر عهده آقای کویپرس هلندی است؛

نیمه اول؛

برزیل بازی را در ورزشگاه ماراکانا با فرد و نیمار آغاز کرد...

خیلی زود و در همان دقیقه 2 برزیل به گل رسید؛ سانتر هالک از سمت راست روی اشتباه آربلوا در دهانه دروازه به فرد رسید و او در شرایطی که به زمین افتاده بود در همان حال توپ را درون دروازه کاسیاس قرار داد.

در دقیقه 8 برزیل از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد و باز هم با اشتباه آربلوا، توپ به فرد رسید، او هم با پشت پا توپ را برای اسکار کاشت، اما ضربه اسکار از داخل محوطه اسپانیا با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت؛

* ضمن اینکه از افراد مشهور که این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند، می توان از شپ پلاتر و شکیرا نام برد؛ در حالی که رئیس جمهور برزیل بر خلاف گذشته و به رسم بازیهای مهم، در ورزشگاه حضور ندارد.

در دقیقه 13 پائولینیو به شکلی عالی کاسیاس را غافلگیر کرد؛ او توپ را پشت محوطه از بوسکتس گرفت و به یکباره ضربه ای چیپ زد که کاسیاس به زحمت در آخرین لحظه توپ را بیرون کشید!

در دقیقه 15 آربلوا به دلیل خطا به روی نیمار و جلوگیری از ضد حمله ای واضح از داور کارت زرد گرفت؛ اما به دلیل اعتراض برزیلی ها برای دادن کارت قرمز، لحظاتی درگیری میان بازیکنان دو تیم ایجاد شد...

در دقیقه 19 اسپانیا بالاخره اولین حمله خود را انجام داد؛ اینیستا از پشت محوطه ضربه خود را زد و سزار در حالی که توپ در چارچوب نبود آن را راهی کرنر کرد؛

روی کرنر ارسالی ژاوی هم ضربه سر خطرناک تورس به کنار دورازه برخورد کرد.

در دقیقه 28 هم راموس به دلیل خطا روی اسکار در نزدیکی محوطه جریمه، کارت زرد ارا از داور هلندی دریافت کرد؛

روی ضربه ایستگاهی به دست آمده هم نیمار با پشت پا توپ را برای هالک کاشت، اما ضربه محکم او از بالای دروازه با اختلاف به بیرون رفت.

در دقیقه 32 کاسیاس اسپانیا را در بازی حفظ کرد؛ روی پاس عالی نیمار از میان مدافعان اسپانیا، فرد در شرایط تک به تک قرار گرفت، اما ضربه او را کاسیاس به خوبی با پا راهی کرنر کرد؛

در دقیقه 40 داوید لوئیز به شکلی معجزه آسا اسپانیا را از رسیدن به گل محروم کرد؛ روی ضد حمله ای عالی و با پاس ماتا، پدرو در شرایط تک به تک قرار گرفت، اما ضربه پای چپ پدرو روی خط دروازه با تکل دواید لوئیز به بالای دروازه رفت!

در دقیقه 44 نیمار کار را برای اسپانیا تمام کرد؛ روی پاس اسکار به سمت راست محوطه اسپانیا او صاحب توپ شد و با ضربه پای چپ فوق العاده خود توپ را به قعر دروازه کاسیاس فرستاد تا باز هم گلی تماشایی به نام خود ثبت کند!

در نهایت بعد از دو دقیقه وقت تلف شده آقای کویپرس سوت پایان نیمه اول را به صدا در آورد تا فاصله برزیل با قهرمانی احتمالی 45 دقیقه باشد...

نیمه دوم؛

در آغاز نیمه دوم، همانطور که انتظار می رفت، آربلوا بعد از بازی فاجعه بار خود در نیمه اول، جای خود را به آسپلیکوئتا داد؛

در دقیقه 47 برزیل به گل سوم هم رسید؛ روی پاس خوب هالک و حرکت بدون توپ نیمار، توپ در سمت چپ به فرد رسید و او هم با ضربه ای دقیق و زمینی توپ را به گوشه دروازه اسپانیا فرستاد؛

در دقیقه 52 دل بوسکه ناواس را به جای ماتا به بازی فرستاد؛

در دقیقه 54 ناواس در اولین توپی که گرفت، در گوشه محوطه برزیل توسط مارسلو نقش زمین شد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد؛ راموس پشت توپ قرار گرفت و در حالی که سزار به خوبی جهت توپ را تشخیص داده بود، او توپ را به بیرون زد!

در دقیقه 56 هم داوید ویا به جای تورس وارد میدان شد؛

در دقیقه 58 هالک از پشت سر آلبا حرکت کرد و با کاسیاس تک به تک شد؛ اما ضربه هالک را که می خواست توپ از بالای سر کاسیاس به گل برساند، توسط کاپیتان اسپانیا برگشت داده شد.

 در دقیقه 64 مارسلو روی پاس نیمار وارد محوطه اسپانیا شد اما در حالی که باید فرد را در دهانه دروازه می دید، سانتر خوبی نداشت و توپ به کنار دروازه برخورد کرد..

در دقیقه 68 روی ضد حمله ای استادانه نیمار تا پشت محوطه اسپانیا آمد، اما بعد از اینکه از سد پیکه عبور کرد با تکل او متوقف شد؛ پیکه هم بلافاصله با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد تا کار اسپانیا کاملاً تمام شود؛

ضمن اینکه دیگر تعویضی برای دل بوسکه باقی نمانده است تا خط دفاع خود را ترمیم کند!

نیمار پشت توپ ایستاد اما ضربه خطرناک او با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت؛

در دقیقه 71 ویا داخل محوطه برزیل توپ را مقابل راموس قرار داد اما ضربه آرام و بی دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت تا این فرصت خوب هم برای لاروخا از دست برود.

در دقیقه 72 جادسون به عنوان اولین تعویض اسکولاری جای هالک را در بازی گرفت.

در دقیقه 79 هم ژو به جای فرد وارد میدان شد؛

در دقیقه 80 ژولیو سزار با واکنشی عالیباز هم مانع از گلزنی پدرو شد؛ در سمت راست محوطه برزیل ویا توپ را به پدرو سپرد اما ضربه پای چپ او با واکنش سزار از کنار تیر عمودی راهی کرنر شد؛

در دقیقه 83 ژو ضربه پای چپ خود را به سمت دروازه اسپانیا روانه کرد اما کاسیاس این شوت را برگشت داد و راموس آن را دور کرد.

دقیقه 85 ناواس بعد عبور از 2 مدافع برزیل توپ را برای ویا ارسال کرد، اما ضربه استادانه ویا با واکنش دیدنی سزار برگشت داده شد؛ این ضربه شبیه شوتی بود که در فینال بارسا - منچستر به گل تبدیل شده بود!

در دقیقه 88 هم هرنانس جای پائولینیو به بازی آمد.

در ادامه بازی برزیلی ها به خوبی بازی را اداره کردند و با پایان بازی جشن قهرمانی خود را آغاز کردند؛ این برزیل حرفهای زیادی برای گفتن در جام جهانی خواهد داشت و باید دید اسپانیا بعد از این شکست تحقیر آمیز چگونه سر پا خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 991
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,025
  • بازدید ماه : 1,221
  • بازدید سال : 2,267
  • بازدید کلی : 84,313