loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 31 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

ماریو یپس، مدافع میلان طبق یک توافق دو طرفه این باشگاه را ترک خواهد کرد و به نظر می رسد کلمبیا، کشور زادگاهش مقصد بعدی او باشد.

به گزارش فوتبال-ایتالیا، قرارداد مدافع 36 ساله میلان 30 ژوئن به پایان خواهد رسید و او می تواند به عنوان بازیکن آزاد تیم جدید خود را انتخاب کند.

یپس در این باره گفت: "در حال حاضر من خودم را برای یک فصل پر کار آماده می کنم. در واقع این دلیل اصلی جدایی من از میلان بود.

"من این فرصت را داشتم که در میلان بمانم، اما می خواستم بیشتر بازی کنم و بتوانم در تیم ملی کلمبیا برای جام جهانی 2014 برزیل با آمادگی کامل حاضر شوم."

گفتنی است، میلیوناریوس کلمبیا یکی از تیم هایی است که به این مدافع علاقه مند است.

ماریو یپس سابقه بازی در تیم هایی نظیر ریورپلاته آرژانتین، نانت و پاریسن ژرمن فرانسه را در کارنامه دارد و سال 2010 از کیه وو به میلان پیوست. وی با پیراهن روسونری 46 بار به میدان رفت و 2 گل نیز به ثمر رساند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 965
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 999
  • بازدید ماه : 1,195
  • بازدید سال : 2,241
  • بازدید کلی : 84,287