loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 24 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس از دقایقی پیش در محل این باشگاه آغاز شده است.

جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در خصوص نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر و عدم قهرمانی این تیم در جام حذفی در باشگاه پرسپولیس از لحظاتی پیش آغاز شد.

در این جلسه پیشکسوتان پرسپولیس؛ حمید استیلی، حسین کلانی، علی پروین، افشین پیروانی، زادمهر، پنجعلی و درخشان حضور دارند.

علی پروین زمانی که قصد ورود به جلسه را داشت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: در خصوص شرایط تیم بسیار ناراحت هستم که نتوانستیم قهرمانی جام حذفی را بدست آوریم. در مورد برکناری یا عدم برکناری سرمربی هم باید اعلام کنم این موضوع در جلسه توسط اعضا بررسی خواهد شد.

وی در مورد مهدوی کیا گفت: بسیار ناراحت هستم که مهدوی کیا این گونه از فوتبال خداحافظی کرد. مهدی بازیکن بزرگی بود و باید با یک قهرمانی بزرگ فوتبال مهدوی کیا به پایان می رسید.

پروین در مورد خداحافظی علی کریمی از فوتبال هم گفت: من خودم شخصا با او صحبت می کنم و او را از تصمیمش منصرف خواهم کرد.

رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و کریم باقری هم لحظاتی قبل به این جلسه اضافه شدند.

رویانیان زمانی که قصد ورود به محل جلسه را داشت از حضور خبرنگاران شوکه شد و بعد از مدتی خواستار حضور آنها در جلسه شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 570
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 604
  • بازدید ماه : 800
  • بازدید سال : 1,846
  • بازدید کلی : 83,892