loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 30 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

تیاگو سیلوا، کاپیتان پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل، فاش کرد که تیتو ویلانووا، سرمربی بارسا، در تلاش بود تا او را ه نوکمپ ببرد.

دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپای فصل قبل مقابل هم قرار گرفتند و سیلوا اکنون اعلام کرد که در یکی از دیدارها، سرمربی بارسا در مورد انتقال به این تیم با او صحبت کرده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من تیتو را خیلی تحسین می کنم. بعد از دیدار پاری سن ژرمن مقابل بارسا در لیگ قهرمانان، من با او صحبت کردم و او از من دعوت کرد که برای بارسا بازی کنم.

البته هنوز هیچ مذاکره ای صورت نگرفته؛ من در حال حاضر در آرامش هستم و می خواهم تعطیلاتم را سپری کم.

در فوتبال هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ می دهد اما در حال حاضر من از بودن در پاری سن ژرمن کاملا راضی ام. من هر روز با رئیس صحبت می کنم و جدایی از این باشگاه برایم سخت است.

پی اس جی بازیکنانش را نمی فروشد. شرایط این باشگاه با میلان کاملا متفاوت است."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 433
  • بازدید سال : 1,479
  • بازدید کلی : 83,525