loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 24 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اخراج تونی اولیویرا یکی از خبرهای عجیب فوتبال ایران در یکی دو روز گذشته بوده. سرمربی محبوب تراکتورسازی پس از شکست این تیم مقابل الجیش از کار برکنار شد تا ادامه حضورش در فوتبال ایران در هاله ای از ابهام قرار بگیرد

عکس آنتونیو اولیویرا

تونی بعد از اخراج حرفی به زبان نیاورده و مصاحبه ای انجام نداده. او در گفتگویی کوتاه وعده می دهد که در آینده ای نزدیک درددل هایش را با هواداران تراکتورسازی در میان بگذارد. تونی در این رابطه می گوید:« حرفی در مورد اخراج ندارم و بهتر است فعلا ساکت بمانم. مطمئن باشید حرفهایم را به مردم و هواداران تراکتورسازی که در این مدت مرا یاری کردند و به من لطف داشتند می زنم. قبل از ترک تبریز برای انها حرف می زنم و به نوعی درددل می کنم. من بدون حرف زدن تبریز و ایران را ترک نمی کنم و هواداران فهیم تراکتورسازی مطمئن باشند که حرفهایم را می زنم. یک روز قبل از ترک ایران حرف می زنم. ضمن اینکه به احتمال فراوان چهارشنبه برای همیشه از ایران می روم اما باز هم می گویم دلم برای مردم خونگرم تبریز تنگ می شود. اگر چهارشنبه از ایران بروم سعی می کنم سه شنبه حرفهایم را بزنم»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 294
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 328
  • بازدید ماه : 524
  • بازدید سال : 1,570
  • بازدید کلی : 83,616