loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 26 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: بازی فردا از نظر جدولی هیچ اثری ندارد و ما برای دفاع از حیثیت فوتبال گیلان به میدان می‌رویم.

عکس افشین ناظمی

افشین ناظمی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال با اشاره به اینکه هنوز مراحل انتقال مالکیت باشگاه داماش به سیروس محجوب قطعی نشده است گفت: ما امیدواریم هر چه سریعتر وضعیت مالکیت باشگاه مشخص شود چرا که بازیکنان و کادر فنی تمام مبلغ قرارداد خود را به طور کامل دریافت نکردند به طور متغایر ۲۰ درصد و ۴۰ درصد پول گرفتند اما هیچ کدام از اعضای کادر فنی و بازیکنان به طور کامل پولشان را نگرفته‌اند و منتظرند ببینند تکلیف مالکیت باشگاه چه می‌شود.

وی در خصوص وضعیت کادر فنی تیم داماش برای فصل آینده گفت: در وهله نخست باید وضعیت باشگاه مشخص شود بعد از آن مدیریت تصمیم می‌گیرد با چه کادر فنی کار را شروع کند و مطمئناً هر کادر فنی در رأس کار قرار بگیرد تلاش می‌کند بهترین بازیکنان خود را حفظ کند من هم به عنوان یک ایرانی فقط آرزو می‌کنم هر چه سریعتر وضعیت مالکیت باشگاه مشخص شود و در وهله نخست این اهمیت دارد که مالکیت باشگاه مشخص شده و نگرانی مردم از بین برود.

سرمربی تیم داماش گیلان خاطرنشان کرد: مردم در حال حاضر نگران باشگاه هستند مالکیت باشگاه و همچنین مشکلات مالی پیرامون داماش باعث شده مردم نگران آینده این باشگاه باشند.

وی در خصوص اینکه این احتمال وجود دارد و مشخص شدن وضعیت مالکیت باشگاه داماش امیر عابدینی از این باشگاه جدا شود گفت: مردم امیر عابدینی را دوست دارند و آن طور که باخبر شدم آقای محجوب خریدار جدید باشگاه داماش و امیر عابدینی طی روزهای گذشته نشست‌هایی را با هم داشتند و قرار بود امروز با یکدیگر به قوه قضاییه رفته و کار انتقال باشگاه داماش را تمام کنند.

وی در خصوص اینکه این احتمال وجود دارد از باشگاه داماش جدا شود اظهار داشت: همه چیز به نظر مدیرعامل برمی‌گردد من هم در رسانه‌ها خواندم که امیر عابدینی اعلام کرده بنده به همراه دارکو سرمربی‌گری تیم داماش را در فصل آینده بر عهده خواهیم داشت.

ناظمی در خصوص اینکه طی روزهای اخیر ملاقاتی با امیر عابدینی داشته است یا نه گفت: بعد از بازیمان با سپاهان آقای عابدینی برای رفع مشکلات تیم به تهران سفر کرد من فقط چند بار تلفنی با او صحبت کردم آن هم در خصوص چگونگی سفرمان به تهران برای دیدار با استقلال ولی در خصوص وضعیتم برای سال آینده هیچ صحبتی نکردیم حتی در خصوص دریافت مبلغ قراردادم نیز حرفی با او نزدم باید بگویم من تاکنون فقط ۱۷ درصد از پول قراردادم را گرفتم و حتی فراموش کردم آخرین بار کی پول از باشگاه داماش دریافت کردم.

وی افزود: البته میزان قرارداد ما بسیار پایین است و ۱۷ درصد کل آن مبلغ ناچیزی می‌شود که من گرفتم اما باید بگویم باشگاه داماش نزدیک به دو سال است که مشکلات مالی دارد اما انصافاً هم بازیکنان و هم کادر فنی و هم مدیریت باشگاه با تمامی این مشکلات ساختم و دو روز به شرف بازیکنان که با غیرت خود نه تنها در تمرینات غیبت نداشتم بلکه در روز مسابقه هم با تمام وجود و برای اینکه تیم را در لیگ برتر حفظ کنم تلاش کردم و در نهایت هم به این مهم دست یافتم.

سرمربی تیم داماش گیلان ادامه داد: ما مشکلات فراوانی را در تیم داماش داریم اما در برهه حساس چند هفته قبل که خطر سقوط را احساس می‌کردیم با بازیکنان هم قسم شدیم بحران را فراموش کرده و تمام تلاش خود را برای حفظ تیم انجام بدهیم. خوشبختانه با تلاش بازیکنان و دعای مردم توانستیم تیم را حفظ کنیم و الان با عنوان یک تیم لیگ برتری این جا هستیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 270
  • بازدید سال : 1,316
  • بازدید کلی : 83,362