loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 27 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرمربی پرسپولیس معتقد است مشکل تیمش مربی نیست و اشکال کار در عدم ثبات در مدیریت و حضور مربی است.

عکس یحیی گل محمدی

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: ما هرچه در توان داشتیم انجام دادیم. به بازیکنان تراکتورسازی تبریک می‌گویم و اگر در شرایط خوبی از نظر بازیکنان بودیم نتیجه را به تراکتورسازی واگذار نمی‌کردیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا مجبور بود بر روی نیمکت پرسپولیس بنشیند یا نه بیان کرد: من اصلا مجبور نبودم بر روی نیمکت بنشینم ولی به درخواست مدیرعامل تیم بر روی نیمکت نشستم. رویانیان به من گفت درست نیست سرمربی بر روی نیمکت نباشد.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که بعد از فینال جام حذفی اتفاق افتاد برایم خوشایند نبود.

گل‌محمدی درباره عملکرد این تیم در این فصل بیان کرد: با کمک همه اعضای تیم توانستیم نتایج قابل قبولی در لیگ برتر و جام حذفی بگیریم و امیدواری را به تیم بازگردانیم.

وی درباره نتیجه دیدار فینال جام حذفی نیز گفت: به اتفاقات بازی باختیم و گل‌هایی دریافت کردیم که فکر نمی‌کردیم گل شود و نیلسون دو گل از زاویه بسته خورد. این تیم را من نبسته بودم.

گل‌محمدی گفت: در لیگ برتر از زمانی که من آمدم نتایج خوبی کسب کردیم در صورتی که تیم را من نبسته بودم. زمانی که من آمدم در پست‌های مختلف تعادل نبود ولی من این تعادل را برقرار کردم.

وی درباره اتفاقات بعد از بازی فینال جام حذفی اظهار کرد: بعد از بازی فینال هجوم و اعتراضاتی بود که واقعا در گذشته ندیده بودم و همه دست به دست هم داده بودند تا کار ما را زیر سوال ببرند که موفق نیز شدند.

وی ادامه داد: امیدوارم مربی بعد از من در این تیم موفق شود. مشکل پرسپولیس مربی نیست و مشکل از عدم ثبات در مدیریت و مربی است و این مشکلات همیشه به ما ضربه زده است.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه اگر از وی بخواهند در این تیم بماند چه پاسخی می‌دهد؟ بیان کرد: من یک پرسپولیسی‌ هستم و هر کمکی که لازم باشد انجام می‌دهم و پذیرفتن مسئولیت این تیم در شرایط بد بیانگر این موضوع است. ولی متاسفانه گروهی در کمیته فنی حضور دارند و آن را در دست گرفته‌اند که هرچه خواست خودشان است را انجام می‌دهند. باید رویانیان به این موضوع توجه کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 400
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 434
  • بازدید ماه : 630
  • بازدید سال : 1,676
  • بازدید کلی : 83,722