loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 34 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

*البته همه مهدوی‌کیا را دوست دارند.
حرف ما هم همین است. باید به احترام مهدوی‌کیا اجازه دهند این اتفاق بیفتد. او ستاره فوتبال است، ستاره اخلاق است. او فقط در زمین ستاره نیست، در خارج از زمین هم ستاره است. ما با قدرت از مهدی مهدوی‌کیا حمایت می‌کنیم. باید بهترین شرایط را آماده کنیم تا مهدی مقتدرانه در همان دقایقی که به زمین رفت، برای ما بازی کند. ما از مهدوی‌کیا به این راحتی نمی‌گذریم. مهدی باید بازی کند. بازی نکند، ما هم بازی نمی‌کنیم. جام را بدون مهدی نمی‌خواهیم. برایمان ارزشی ندارد. مهدی بود، ما هم هستیم. مهدی نبود، ما هم اصلاً در فینال بازی نمی‌کنیم و جام را به تیم دیگری بدهند.
*قرار بود مهدوی‌کیا ابتدای بازی به میدان برود یا انتهای بازی؟
نظر ما ۴، ۵ دقیقه اول مسابقه است. ما گفتیم با مهدی مسابقه را شروع کنیم ولی فعلاً دپارتمان داوری و کارشناس‌هایشان گفتند نمی‌شود. برای آنها مقررات AFC مهم است ولی برای ما مهم مهدی مهدوی‌کیاست.
*یعنی می‌خواهید بگویید دپارتمان هنوز با شما مشکل دارد؟
من این را نمی‌دانم. نمی‌دانم با من مشکل دارند یا نه ولی مهدی برای ما از جام مهمتر است. این حرف اول و آخر ماست و دیگر حرفی در این زمینه ندارم.
*راستی بعد از تندیسی که به علی پروین دادید، کنفدراسیون فوتبال آسیا هم برای او تندیسی ساخته و قرار است به علی‌آقا اهدا شود.
کار خوبی است. من واقعاً خوشحالم و افتخار می‌کنم. پروین افتخار ماست. پروین، جباری، بهزادی و... افتخار فوتبال ما هستند. پیشکسوت و بزرگ ما هستند. این کار خوبی است که AFC انجام داده است. البته ما خودمان برای پیشکسوت‌های باشگاه برنامه‌ای داریم که در تصورات شما نمی‌گنجد. کارهایی می‌خواهیم کنیم که در آسیا انجام نشده، در فوتبال ایران که هیچ. فعلاً هم درباره‌اش حرف نمی‌زنیم.
*آقای فتح‌ا...‌زاده گفته مجسمه آبی پروین را با چشم سبز می‌سازد!
نیازی نیست ایشان تندیس پروین را بسازد. من فکر کنم بهتر است استقلالی‌ها جمع شوند و مجسمه علی فتح‌ا...‌زاده را بسازند!
*راستی ماجرای مسدود شدن حساب‌های بانکی احمدرضا عابدزاده به کجا رسید؟
واقعا باعث تأسف است که این تصمیم را برای احمدرضا گرفته‌اند. البته وظیفه ما دفاع کردن است و شک نکنید این مسئله را حل خواهیم کرد. باشگاه دارد پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد. کسانی که احمدرضا را می‌شناسند، باید دفاع کنند. شاید دوستانی که این حکم را داده‌اند، احمدرضا را نمی‌شناسند، ولی ما که می‌شناسیم. این مشکل قطعاً حل خواهد شد.
*بازی فینال را با بازی استقلال و فولاد در یک زمان برگزار خواهند کرد.
دیگر من به این مسائل وارد نیستم. فوت و فنش را نمی‌دانم.
*قهرمان حذفی می‌شوید؟
ان‌شاءا... ما قهرمان هستیم. این قهرمانی حق پرسپولیس هم هست. به خاطر خیلی چیزها. طرفداران چند میلیونی، زجری که کشیده‌ایم. بازیکنان خوبی هم داریم. حق ما قهرمانی است و امیدوارم این اتفاق هم بیفتد.
*آقای رویانیان با تغییر دولت، همچنان در پرسپولیس هستید یا نه؟
من که در برنامه ۹۰ یک چیزهایی گفتم.

*آخر شما با دولت فعلی رابطه خوبی دارید.
اتفاقاً دولت فعلی من را قبول ندارد. اگر قبول داشتند، کمکم می‌کردند. این دولت زیاد هم من را دوست ندارد.
*و اما پرسپویس فصل بعد.
از همین حالا داریم می‌بندیمش.
*اسم بازیکنان را می‌گویید؟
خداحافظ و موفق باشید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 257
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 291
  • بازدید ماه : 487
  • بازدید سال : 1,533
  • بازدید کلی : 83,579