loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 24 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

جزئیات مراسم اختتامیه و اهدای جوایز فینال جام حذفی اعلام شد.

سایت هتریک به نقل از ایسنا گزارش میدهد در جلسه‌ای که امروز (یکشنبه) در سازمان لیگ با حضور مهدی تاج، مدیران مجموعه ورزشی آزادی، مسئولان نیروی انتظامی، مدیران روابط عمومی دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان، مسئولان فرهنگی سازمان لیگ و برخی از سردبیران خبرگزاری‌ها برگزار شد، نحوه انجام مراسم اختتامیه جام حذفی مشخص شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس دراین‌باره به ایسنا گفت: مسئولان به دنبال این هستند که مراسم به نحو شایسته‌ای برگزار شود. با توجه به این‌که این بازی مورد توجه رسانه‌های خارجی هم قرار می‌گیرد و باعث قضاوت افکار عمومی درباره فوتبال ایران می‌شود، تصمیم گرفته شد که مراسم به بهترین شکل برگزار شود.

وی درباره جزئیات مراسم اختتامیه گفت: مقرر شد که برای اهدای جوایز فقط سه نفر روی سکوی قهرمانی بروند که این سه نفر شامل وزیر ورزش، رییس فدراسیون فوتبال و مدیرعامل یا نماینده باشگاه قهرمان می‌شود. البته باقری اعلام کرد احتمال دارد در صورتی که سمیعی‌نژاد، رییس کارخانجات فولاد مبارکه در ورزشگاه حضور داشته باشد، به جای رحیمی در این بخش حضور پیدا کند.

قدوسی همچنین گفت: به احتمال فراوان محمد رویانیان در مراسم اهدای جام حضور نخواهد داشت و فداحسین مالکی رییس هیات مدیره پرسپولیس به جای او حاضر خواهد شد. تاج هم اعلام کرد در جایگاه اهدای جوایز حضور نخواهد یافت تا دیگران دلخور نشوند و برای این‌که نظم مراسم به هم نخورد، فقط همان سه نفر روی جایگاه بروند. ضمن این‌که مدل‌هایی از مراسم اهدای جوایز که مورد تایید AFC هست، در این جلسه به نمایش گذاشته شد و میان افراد حاضر در جلسه مورد بحث قرار گرفت.

وی ادامه داد: قرار است که این مراسم در زمین چمن برگزار شود اما به گونه‌ای خواهد بود که به زمین آزادی آسیبی وارد نمی‌شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس همچنین از تمهیدات ویژه سازمان لیگ برای رسانه‌ها در این مراسم خبر داد و گفت: برای خبرنگارانی که قصد پوشش خبری این بازی را دارند، آی دی کارت مخصوص صادر می‌شود و علاوه بر آن کارت مخصوصی که ویژه قرار گرفتن اصحاب رسانه در کنار زمین به هنگام مراسم اهدای جوایز است، در نظر گرفته می‌شود. عکاسان و تصویربردارانی که قصد پوشش تصویری مراسم اهدای جوایز را دارند، باید در جایگاه مخصوصی که برای آنها در نظر گرفته می‌شود، قرار گیرند.

قدوسی گفت: هاشمی، نماینده صداوسیما هم در این جلسه اعلام کرد طبق تصمیمات اتخاذ شده فقط برای برنامه‌های تخصصی ورزشی کارت پوشش خبری این بازی صادر می‌شود و از هر برنامه هم فقط یک تصویربردار می‌تواند آی‌دی کارت مخصوص را دریافت کند. قرار است مسئولان شبکه سه یک ساعت پیش از آغاز بازی از استادیوی ورزشگاه حال و هوای فینال جام حذفی را گزارش کنند.

وی درباره تصمیم‌های اتخاذ شده برای برگزاری مراسم خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا هم گفت: باشگاه سپاهان موافقت خود را با ۵ دقیقه حضور مهدوی‌کیا در بازی اعلام کرد و قرار شد که علاوه بر حضور چند دقیقه‌ای مهدوی‌کیا که نمادین خواهد بود این بازیکن ۵ دقیقه هم دور افتخار بزند. کریم باقری و یحیی گل‌محمدی و یک نماینده از باشگاه سپاهان، مهدوی‌کیا را در این لحظات همراهی می‌کنند.

قدوسی خاطرنشان کرد:‌ البته نظر خود مهدوی کیا هم همین بوده است؛ چرا که حاضر نیست به خاطر ۵ – ۱۰ دقیقه بازی یکی از تعویض‌های پرسپولیس در این بازی حساس که ممکن است به وقت‌های اضافی کشیده شود و تعویض اجباری هم به وجود بیاید، از بین برود.

وی همچنین گفت: مراسم اختتامیه فینال جام حذفی ۱۵ دقیقه بعد از سوت پایان بازی آغاز خواهد شد. در تیم قهرمان به غیر از سرمربی و سرپرست همه باید با لباس یکدست روی جایگاه قهرمانی حضور پیدا کنند.قدوسی در پایان ابراز داشت: پیگیری‌های لازم برای بازی با هامبورگ در حال انجام است و با حمایت صندوق قهرمانان و پیشکسوتان این بازی انجام خواهد شد. اگر برگزاری این بازی سودی در بر داشت باشگاه پرسپولیس درآمد آن را صرف امور خیریه خواهد کرد. با این حال کلیه هزینه‌های برگزاری این بازی را چه درتهران باشد چه در آلمان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان تقبل خواهد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 763
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 797
  • بازدید ماه : 993
  • بازدید سال : 2,039
  • بازدید کلی : 84,085