loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 26 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ در پرسپولیس با من رفتار خوبی نشد و تیم ملی را از دست دادیم.

عکس محمد قاضی

سایت هتریک به نقل از فارس-محمد قاضی هنگام ترک ورزشگاه گفت: چه باید بگویم، یک فصل هر چه زحمت کشیدم هیچی به هیچی شد. تا الان به خاطر گل‌محمدی هیچ چیزی نگفتم با این وضعیت در پرسپولیس نمی‌مانم و با شخصیت من بازی شده است.

وی افزود: بازیکن ملی بودم و اولین کسی بودم که امسال با پرسپولیس قرارداد بستم. با کارهایی که کردند باعث شدند از لحاظ روحی آسیب ببینم و فوتبالم نیز از بین برود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: امروز در زمین جان کندم اما دیدید با من چه برخوردی شد. در بین دو نیمه و پس از ۴۵ دقیقه تعویض شدم. دلیل این موضوع را نمی‌دانم. نه گل‌محمدی و نه دستیارانش با من صحبت نمی‌کنند. به آنها خیلی احترام گذاشتم و دیگر به این مسائل کاری ندارم و در این مدت تنها فوتبال بازی کردم، هر کاری که با من خواستند کردند. در این شرایط تیم ملی را از دست دادم، دلیل این اتفاق را نمی‌دانم و امیدوارم به من پاسخی بدهند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 374
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 408
  • بازدید ماه : 604
  • بازدید سال : 1,650
  • بازدید کلی : 83,696